چرا باید از صفحه ساز المنتور استفاده کنیم؟

چرا باید از صفحه ساز المنتور استفاده کنیم؟

برای مشاهده سایر مقالات آموزشی ما میتوانید اینجا کلیک کنید

چرا باید از صفحه ساز المنتور استفاده کنیم؟

اگر شما هم این سوال را دارید همراه باشید تا دلایل استفاده از المنتور را بررسی کنیم.

از آنجایی که تعداد ویژگی های این صفحه ساز زیاد هستند، ما چند تا از ویژگی های برجسته المنتور را انتخاب کرده ایم تا با آن ها آشنا شویم. این ویژگی ها عبارت اند از:

  • 1- ویرایشگر زنده
  • 2- ویرایشگر واکنشگرا
  • 3- قابلیت های Undo/ Redo
  • 4- سازگاری کامل با زبان فارسی
  • 5- افکت های قدرتمند
  • 6- قالب حرفه ای از پیش آماده
  • 7- قالب Canvas و طرح های دیگر
  • 8- پاپ آپ ساز
  • 9- ظاهری سریع و روان
  • 10- کتابخانه ویجت ها

 ویرایشگر زنده

با اینکه ویژگی ویرایشگر زنده ممکن است در دیگر صفحه ساز ها نیز وجود داشته باشد، اما سایر صفحه ساز ها تغییرات را به صورت زنده نشان نمیدهند بلکه لزوماً می بایست یک بار صفحه را بروزرسانی کنیم که این باعث بالا رفتن زمان طراحی میشود.

به همین جهت، المنتور طراحی سایت را آسان تر و از نظر زمانی به صرفه تر کرده است.

 

ویرایشگر واکنشگرا

صفحه ساز المنتور هیچ محدودیتی برای طراحی سایت ندارد؛ به این معنا که شما می توانید سایت خودتان را بدون نوشتن یک خط کد برای دسکتاپ، تبلت و موبایل بهینه کنید. شما قادر خواهید بود به سادگی با کلیک کردن بر روی آیکون واکنشگرایی، مطابق با سایز صفحه نمایش تغییرات را انجام دهید.

 

قابلیت های Undo/ Redo

اگر اتفاقی تمام ردیفی که طراحی کرده اید را پاک کنید چه اتفاقی میفته؟!

صفحه ساز های دیگر، همیشه یک نسخه بازبینی ذخیره میکنند. اما این بازبینی برای پاک شدن ردیف یا ویجت به کار نمیاد! بهترین راه برای این کار استفاده از ویژگی Undo هست. شما تنها با کلیک های ترکیبی کیبورد Ctrl + Z مانند استفاده از ویندوز میتونید همان ویجت یا ردیفی که پاک شده را بازگردانید.

سازگاری کامل با زبان فارسی

افزونه صفحه ساز کاملا با زبان فارسی و RTL سازگاری کامل داشته و شما می توانید با نصب افزونه فارسی ساز المنتور از مخزن وردپرس در کنار بهبود ظاهر صفحه ساز برای زبان فارسی، از چندین فونت محبوب برای استفاده در طراحی های صفحات خود استفاده کنید.

 

افکت های قدرتمند

جدای از ویجت ها و قالب های آماده، المنتور از افکت های ویژه ای نیز پشتیبانی میکند. از این افکت ها میتوان سایه جعبه، روکش پس زمینه، افکت هاور، انیمیشن ها، جداکننده، پس زمینه گرادینت و بسیاری دیگر را نام برد. تمامی این افکت ها باعث زیبایی و حرفه ای شدن ظاهر سایت شما می شوند.

قالب های حرفه ای از پیش آماده

چنانچه برای راه اندازی سریع یک صفحه جهت معرفی محصولی، وقت زیادی ندارید این ویژگی های المنتور برای شما مناسب هست. با دسترسی به کتابخانه ای بزرگ از صفحات از پیش ساخته شده، بلوک های طراحی شده بهره ببرید و صفحه خود را راه اندازی کنید.

قالب Canvas و طرح های دیگر

برخی از برگه ها نیازی به سربرگ و فوتر ندارند. مثل صفحات لندینگ برای معرفی محصول یا تخفیف های دوره ای. از همین روی المنتور در بخش قالب های برگه بک قالب به اسم Canvas یا بوم دارد که به شما اجازه طراحی به صورت کامل و تمام صفحه را خواهد داد.

شما میتوانید با قالب Elementor Canvas یک صفحه بدون سایدبار، سربرگ و فوتر بسازید. با استفاده از این ویژگی قادرید بدوت هیچ مشکلی وبسایت تان را طراحی کنید.

 

پاپ آپ ساز

از جدیدترین ویژگی های اضافه شده به صفحه ساز المنتور، پاپ آپ ساز است. با کنترل کامل در طراحی پاپ آپ های حرفه بدون نیاز به افزونه های جانبی در وردپرس، شرایط نمایش را برای هر پاپ آپ تعیین کنید.

به عبارت دیگر تعیین کنید هر پاپ آپ چه زمانی، برای چه نوع کاربری، هنگام خروج یا ورود، چه مدت نمایش داده شود.

ظاهری سریع و روان

اگر شما از صفحه ساز های دیگر استفاده نکرده باشید تفاوت سرعت بین المنتور و دیگر صفحه سازها را متوجه نخواهید شد.

سرعت اعمال تغییرات در المنتور بسیار بالاتر از سایر صفحه ساز ها می باشد به طوری که با کشیدن و رها کردن ویجت ها، انتشار برگه یا بارگذاری قالب های اماده به صورت کاملا سریع انجام خواهد گرفت.

این ویژگی طراحی سایت سرگرم کننده تر میکند و باعث میشود زمان کمتر برای طراحی سایت بگذارید. این ویژگی بدون در نظر گرفتن نسخه رایگان یا پرو صورت خواهد گرفت.

 

کتابخانه ویجت ها

یکی از برجسته ترین ویژگی های المنتور، کتابخانه ویجت های آن است. نسخه رایگان المنتور دارای 30 ویجت می باشد که برای دسترسی به ویجت های بیشتر باید نسخه پرو افزونه المنتور را دریافت کنید. حتی بدون خرید افزونه المنتور پرو شما به اندازه کافی ویجت برای طراحی در دسترس دارید.

تیم طراحی المنتور همواره برای هر دو نسخه رایگان و پرو ویجت هایی طراحی میکنند

در اینجا فهرستی از ویجت های موجود در نسخه رایگان المنتور را مشاهده میکنید:

آخرین نسخه المنتور پرو فارسی به همراه لایسنس اختصاصی جهت دانلود اینجا در اختیار شماست

برای دانلود افزونه های المنتور کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرفصل های مقاله