معرفی ادغام افزونه Yoast SEO و المنتور

معرفی ادغام افزونه Yoast SEO و المنتور

برای مشاهده سایر مقالات آموزشی ما اینجا کلیک کنید

جهت دانلود آخرین نسخه المنتور پرو فارسی به همراه لایسنس اختصاصی اینجا کلیک کنید

یکپارچگی افزونه Yoast SEO افزونه ای پیشرو در زمینه SEO با افزونه صفحه ساز المنتور.

افزونه Yoast SEO در آخرین نسخه خود یکپارچگی کاملی با المنتور دارد. با نصب این افزونه در کنار المنتور، عملکرد کاملی برای افزونه محبوب Yoast SEO در ویرایشگر المنتور خود خواهید داشت. اکنون می توانید صفحه خود را برای موتورهای جستجو در حین طراحی با المنتور بهینه سازی نمایید.

افزونه Yoast SEO نیازی به معرفی ندارد. به طور گسترده ای در بیش از 11 میلیون وب سایت وردپرس مورد استفاده قرار می گیرد و محبوب ترین افزونه برای کمک به کاربران برای کسب رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو می باشد.

همچنین این افزونه ابزارهایی را برای بهینه سازی مطالب و ساختار وب سایت در اختیار شما قرار می دهد. Yoast SEO به یک راه حل اصلی در بین وبلاگ نویسان، متخصصان سئو و به طور کلی تعداد زیادی از کاربران وردپرس تبدیل شده است. از آنجا که Yoast SEO و المنتور در لیست 5 افزونه برتر وردپرس قرار دارند، ترکیب این دو افزونه مزایای بسیاری برای میلیونها کاربر و وب سایت وردپرس خواهد داشت.

این یکپارچگی برای نسخه رایگان و پریمیوم افزونه Yoast به شما امکان دسترسی به ابزارهای جستجو، تجزیه و تحلیل، خوانایی، پیش نمایش Google، کلمات کلیدی مرتبط با SEMRush و همچنین بسیاری دیگر از ویژگی های Yoast SEO مانند پیشنهادات پیوند داخلی، کلمات مترادف را می دهد. پیش نمایش شبکه های اجتماعی را نیز می توانید در نوار ویرایشگر المنتور مشاهده کنید.

چرا Yoast SEO و المنتور؟

تاکنون تجربه یکپارچه ای برای استفاده از Yoast SEO در المنتور وجود نداشت. این باعث شده بود نتوانیم طرح های پیشرفته را با بهینه سازی به صورت همزمان انجام دهیم. اکنون اما میلیون ها طراح با استفاده از Yoast SEO و المنتور می توانند از این ادغام استفاده کنند. به این وسیله و وب سایت های خود را خیلی بیشتر ارتقا دهند.

فرقی نمی کند از نسخه رایگان یا پریمیوم Yoast SEO استفاده می کنید، این بروزرسانی برای هر دو نسخه قابل دریافت است.

پس از نصب افزونه Yoast SEO یک تب به همین نام در ویرایشگر المنتور شما اضافه شده تا تغییرات لازم را انجام دهید.

برای دسترسی به تنظمات Yoast کافیست از پایین صفحه آیکون رخ دنده را زده و وارد تنظیمات المنتور شوید.

سپس روی تب Yoast SEO کلیک کرده تا به تنظیمات این افزونه دسترسی داشته باشید.

اکنون شما می توانید Yoast SEO را داخل ویرایشگر المنتور اجرا کرده و بهینه سازی های خود را انجام دهید. با این یکپارچه سازی کاربران می توانند با استفاده از Elementor و Yoast SEO وب سایت های قدرتمندتری طراحی کرده و رتبه های قابل توجهی در موتورهای جستجو کسب نمایند.

معرفی ما به پایان رسید. سوالات و نظرات خود را حتما با ما درمیان بگذارید.

جهت دانلود افزونه های المنتور کلیک کنید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرفصل های مقاله