قالب مدیریت Gleek

لینک کوتاه پست:

قالب مدیریت Gleek

قالب HTML Gleek یک پوسته مدیریتی حرفه ای است که بر پایه فریم ورک محبوب بوت استرپ نسخه 4 طراحی شده و دارای تمامی ابزار لازم برای ایجاد یک پنل مدیریتی حرفه ای می باشد. این قالب مدیریتی HTML دارای صفحات و عناصر کاربردی متعددی از جمله انواع فرم ها، جداول، چت، ایمیل، تقویم رویداد میلادی و شمسی (اختصاصی)، صفحات ورود و ثبت نام کاربران، انواع نمودار ها، عناصر طراحی، کامپوننت ها، ویجت ها، فاکتور، مدیریت ارزهای دیجیتال، تیکت و … می باشد.

این ابزار ها و صفحات در بیش از ۱۶۰ فایل HTML  آماده، ۲۱ داشبورد مختلف و در طرح های مختلف (روشن، تیره، منوی افقی و عمودی، حالت های مختلف سایدبار، سایدبار و هدر چسبیده و …) برای استفاده شما آماده شده است که به خاطر کد نویسی حرفه ای، تمیز و خوانا به راحتی قابل ویرایش بوده و شما می توانید قالب را به سلیقه خود شخصی سازی کنید.

این قالب خلاقانه HTML با 21 داشبورد منحصر به فرد (رستوران، بیمارستان، موزیک، مشاور املاک، الکترونیک، دانلود، تناسب اندام، پرداخت، آب و هوا و …) برای انواع مشاغل مناسب بوده و با قابلیت انتخاب رنگ برای بخش های مختلف صفحه به شما این امکان را می دهد تا ظاهر سایت را مطابق سلیقه خود طراحی کنید.

 

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 21.73 مگابایت

آخرین بروزرسانی: 20200930

11,461