قالب فروشگاهی اپن کارت Sellya

لینک کوتاه پست:

قالب فروشگاهی اپن کارت Sellya

قالب Sellya کاملا واکنش گرا بوده و در طراحی خود اتکا بر فریم ورک Bootstrap و امکانات HTML5 و CSS3 دارد. همانطور که میدانید، فریمورک بوت استرپ به شکلی عالی از واکنش گرایی پشتیبانی میکند. بنابراین میتوانید انتظار داشته باشید که در صورت استفاده از این قالب، سایت فروشگاهی شما، در انواع دیوایس ها با رزولوشن ها و اندازه های متفاوت، به زیبایی به نمایش گذاشته شده و امکانات آن برای عموم کاربران قابل استفاده باشد.

پنل مدیریت قالب Sellya برای اپن کارت دارای بیش از 300 تنظیم مختلف برای سفارشی سازی قالب است. با استفاده از این تنظیمات شما قادر خواهید بود که سراسر سایت خود را دقیقا مطابق با میل و سلیقه ی خود تنظیم کنید. شما میتوانید از بین 130 رنگ مختلف، 275 الگوی پس زمینه، 600 فونت و بسیاری تنظیمات دیگر، دقیقا آنچه را مطابق با میل شماست انتخاب کنید تا وبسایت شما دقیقا همانطور که در ذهن دارید به نمایش در بیاید. بنابراین با امکانات سفارشی سازی گسترده ی قالب Sellya امکان ایجاد یک فروشگاه کاملا منحصر به فرد برای شما فراهم میشود که میتواند از هر جهت با سایر وبسایت هایی که از این قالب استفاده میکنند، متفاوت باشد.

قالب sellya برای اپن کارت دارای پوسته های از پیش ساخته ی متعددی است. این پوسته ها با دارا بودن طراحی از پیش آماده، میتوانند به شما در راه اندازی انواع سایت های فروشگاهی کمک کنند. برای استفاده از این پوسته ها نیازی به کدنویسی یا تغییر فایل های استایل و … ندارید. کلیه ی این پوسته ها از طریق اعمال تنظیمات لازم از طریق پنل مدیریت قالب اپن کارت Sellya قابل پیاده سازی هستند. در میان این پوسته های از پیش آماده میتوان به قالب سایت فروشگاه ورزشی، فروشگاه لوازم کودکان، فروشگاه البسه و پوشاک، فروشگاه لوازم الکترونیکی و … اشاره کرد.

یکی از امکانات مهمی که این روزها صاحبان سایت ها به دنبال آن میگردند، امکان استفاده از منوهای پیشرفته یا مگامنو هاست. خوشبختانه خبر خوب این است که قالب Sellya برای شما امکان استفاده از مگامنوهای پیشرفته را نیز در اپن کارت فراهم کرده است. شما میتوانید رنگ و استایل هر یک از عناصر منو را تغییر داده و یا بلاک های مختلف آن را از طریق پنل مدیریت، روشن/خاموش کنید. همچنین شما این امکان را هم دارید که بجای لینک خانه در منو، از آیکن معادل خانه استفاده کنید تا هم این آیتم در منو جای کمتری را اشغال کند و هم بر زیبایی سایت شما افزوده شود.

از امکانات دیگر قالب Sellya میتوان به مواردی همچون سیستم درج بررسی توسط کاربران، نوتیفیکیشن های پاپ آپ با قابلیت بسته شدن خودکار، سازگاری با انواع مرورگرها، بهینه بودن برای موتورهای جستجو و … اشاره کرد.

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 160 مگابایت

نسخه: 1.0.8.2

آخرین بروزرسانی: 10/12/1399

11,460