دانلود قالب فارسی چندمنظوره وردپرس الیژن Elision

لینک کوتاه پست:

دانلود قالب فارسی چندمنظوره وردپرس الیژن Elision

توجه: با توجه به قدیمی بودن نسخه این قالب به زودی با آخرین نسخه جایگزین خواهد شد. بنابر این لینک دانلود این فایل در حال حاضر غیر فعال است و پس از بروزرسانی لینک دانلود مجددا فعال خواهد شد.

قالب elision که به فارسی الیژن یا آلیسون هم گفته می شود از دسته قالب های چندمنظوره وردپرس و یکی از پر طرفدارترین آن ها است که توسط آن قادر خواهید بود هر نوع سایتی با هر موضوعی طراحی کنید. قالب الیژن طوری طراحی شده است که براحتی و بدون نیاز به تنظیمات خاصی بتوانید یک وبسایت چند زبانه داشته باشید؛ افراد بسیار زیادی با استفاده از قالب وردپرس Elision، وبسایت های فوق حرفه ایی و پیشرفته ای طراحی نموده و در دسترس کاربران قرار داده اند، قالب وردپرس Elision دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد که همین دلیل، قالب را منحصر به فرد و حرفه ایی جلوه داده است. از جمله این ویژگی ها میتوان به سازگاری با افزونه های حرفه ایی مانند ووکامرس و روولوشن اسلایدر، سئو بسیار مناسب، شورت کد های بینظیر، واکنش گرایی و دیگر موارد اشاره کرد.

قالب وردپرسی و چند منظوره الیژن elision برای هر سایتی قابل استفاده می‌باشد از جمله :سایت فروشگاهی، سایت شرکتی، سایت تجاری، سایت‌های هنری، سایت خبری،سایت نمونه کار، سایت شخصی و…

واکنش گرایی

واکنش گرا بودن قالب وردپرس Elision به شما این امکان را میدهد تا وبسایتی طراحی نمایید که در هر دستگاه با هر رزولوشن تصویری خاصی که داشته باشد، به بهترین شکل ممکن نمایش داده شود. کاربران شما میتوانند با هر دستگاهی که در دسترس داشته باشند، به وبسایت شما مراجعه نموده و نیاز های خود را برطرف سازند؛ پس به همین دلیل میزان بازدید وبسایت شما روز به روز افزایش یافته و برای شما مثمر ثمر خواهد بود. همچنین این ویژگی قالب چندمنظوره Elision در سئو نیز تاثیر گذار بوده و باعث جذب کاربر برای شما می شود.

سازگاری با پلاگین های حرفه ای

از دیگر امکانات قالب Elision، میتوان به سازگاری با افزونه های مختلف و حرفه ای اشاره کرد؛ برای مثال افزونه هایی مانند: WPML، ویژوال کامپوزر، ووکامرس و موارد دیگر که شما میتوانید با استفاده از این افزونه ها وبسایت خود را پیشرفته تر سازید. به عنوان مثال میتوانید با استفاده از افزونه WPML حالت چند زبانه را در وبسایت خود ایجاد کنید یا با استفاده از افزونه ووکامرس در وبسایت خود یک فروشگاه آنلاین طراحی کرده و محصولات خود را به کاربرانتان ارائه دهید و یا به وسیله پلاگین ویژوال کامپوزر میتوانید برگه های وبسایت خود را به بهترین شکل ممکن در یک محیط کاملا گرافیکی و بدون نیاز به حتی یک خط کد نویسی طراحی نموده و در اختیار کاربرانتان قرار بدهید.

برخی از ویژگی های قالب چند منظوره Elision:

  • سربرگ با قابلیت شخصی سازی تمامی قسمت ها و فعالسازی حالت ثابت و تنظیم اسکرول
  • اسلایدر ویژه و اختصاصی قالب به صورت تمام صفحه و کاملا واکنشگرا با امکان درج افکت پارالاکس یا اختلاف منظر
  • مگامنوی ویژه با امکان ویژه سازی در مویابل و…
  • درج ویدئو در پس زمینه بخش ها
  • پاورقی ۴ ستونه
  • بارگذاری AJAX صفحات و تنظیم افکت ها با قابلیت فعال یا غیر فعال کردن کردن
  • حالت آجری وبلاگ
  • آیکون های سازگار با رتینا
  • اسکرول نرم صفحات
  • منوی کناری برای نهایت صرفه جویی در فضای سایت
  • سازگار با افزونه WPML برای چند زبانه شدن سایت
  • پشتیبانی ویژه در محیطی امن با پاسخگویی سریع
  • و …

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip plus می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *