قالب سایت تک صفحه ای Steller

لینک کوتاه پست:

قالب سایت تک صفحه ای Steller

قالبی است که میتواند به شما کمک کند که در کوتاه ترین زمان ممکن، وبسایت خود را راه اندازی کرده و آن را در معرض دید عموم قرار دهید. از این قالب میتوانید برای راه اندازی سایت های مختلفی استفاده کنید. مثلا با استفاده از آن میتوانید سایت شرکتی، شخصی، سایت معرفی اپلیکیشن و یا حتی یک صفحه فرود ساده ایجاد کنید. قالب اچ تی ام ال Stellar از لحاظ ظاهری همانقدر که ساده است، همانقدر هم مدرن و زیباست. در این قالب امکان استفاده از منوی چسبنده در بخش سربرگ برای شما فراهم شده است. این منو که در تمام طول صفحه و در زمان اسکرول کاربر به پایین، وی را همراهی میکند، دسترسی به قسمت های مختلف سایت را بسیار آسان کرده و بهره گیری از آن را بسیار دلنشین میکند.

جالب است بدانید که هرچند این قالب به صورت پیشفرض به حالت OnePage یا تک صفحه طراحی شده، اما امکان استفاده از آن در حالت چند صفحه ای یا مالتی پیچ هم برای شما میسر است. به همین منطور یک صفحه پیش ساخته ی جداگانه هم به عنوان نمونه ای جهت ایجاد زیر صفحات سایت در اختیار شما قرار گرفته که میتوانید در صورت نیاز آن را مورد استفاده قرار دهید.

قالب HTML رایگان Stellar امکان بهره گیری از انواع عناصر HTML5 را نیز برای شما فراهم میکند. این عناصر که نمونه آنها نیز در صفحه elements در این قالب به طور کامل در اختیار شما قرار گرفته میتوانند به شما در ایجاد انواع دکمه، فرم های تماس و یا فرم های عمومی، جداول اطلاعاتی، قرار دادن تصاویر، متون و حتی بلاک های کد در نوشته هایتان کمک کنند.

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 92.10 مگابایت

آخرین بروزرسانی: 20200930

11,460