دانلود SocialV قالب شبکه اجتماعی بادی پرس راستچین

لینک کوتاه پست:

  • صفحه نخست
  • دانلود SocialV قالب شبکه اجتماعی بادی پرس راستچین

دانلود SocialV قالب شبکه اجتماعی بادی پرس راستچین

قالب SocialV یک تم عالی برای راه اندازی انواع جامعه، شبکه های اجتماعی و به طور کلی سازگار با BuddyPress است. سوشال وی برای گروه بزرگی از افرادی که از طریق اینترنت با یک علاقه مشترک یا افرادی با دیدگاه مشابه گرد هم می آیند ایجاد شده است.

رسانه های اجتماعی به طور مداوم در حال تحول هستند، و این قالب به خوبی برای رسیدگی به هر چیزی که در آینده پیش می آید، مجهز است. این قالب برای هر نوع صفحه فهرستی، برای استارت آپ ها، جوامع و انواع مشاغل انتخابی عالی است. با کد نویسی تمیز، ساختار مبتنی بر کامپوننت و طراحی واکنش‌گرا، می‌توانید با استفاده از این تم بادی پرس به سرعت و به آسانی یک پروژه مرتبط با جامعه یا رسانه‌های اجتماعی راه‌اندازی کنید.

این قالب با پشتیبانی از صفحه ساز درگ اند دراپ Elementor ارائه می شود که سفارشی کردن سایت شما را آسان می کند. به‌علاوه، شامل یک افزونه استوری ممتاز است که به شما امکان می‌دهد داستان‌ها را پست کنید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اگر به دنبال راه اندازی یک پروژه منحصر به فرد هستید، قالب SocialV بستر مناسبی برای پیاده سازی ایده های شما است. این قالب با گزینه های کاملاً قابل تنظیم خود به شما این قدرت را می دهد که دقیقاً پروژه ای را که تصور می کنید ایجاد کنید. پروژه رویایی خود را امروز با سوشال وی راه اندازی کنید! تم سوشال وی برای ایجاد یک سایت شبکه اجتماعی جذاب مانند فیس بوک با BuddyPress عالی است. این تم بسیار انعطاف پذیر بوده و به راحتی می توانید آن را مطابق با نیازهای خود سفارشی نمایید.

دانلود SocialV قالب شبکه اجتماعی بادی پرس راستچین
سوشال وی / سوشیال وی قالب انجمن و شبکه اجتماعی وردپرس سازگار با بادی پرس و بی بی پرس Social Network and Community BuddyPress Theme

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 19.22 مگابایت

نسخه: 2.0.1

آخرین بروزرسانی: 1402/5/15

11,460