دانلود کامپوننت فروشگاه ساز جوملا HikaShop Business

لینک کوتاه پست:

دانلود کامپوننت فروشگاه ساز جوملا HikaShop Business

کامپوننت HikaShop یک افزونه فروشگاه ساز حرفه ای برای جوملا است. این کامپوننت هر آنچه برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی و تجارت الکترونیک نیاز دارید را در خود جای داده. با بهره گیری از کامپوننت فروشگاه ساز هیکاشاپ، خرید و فروش محصولات برای شما بسیار آسان میشود و شما میتوانید به سادگی به مدیریت فروشگاه خود بپردازید.

افزونه HikaShop امکانات گسترده ای را در خود جای داده که آن را تبدیل به انتخابی مناسب برای ایجاد فروشگاه اینترنتی با جوملا میکند. مثلا در این افزونه امکان مدیریت زبانهای مختلف برای شما فراهم شده است که با اتکا به این ویژگی شما میتوانید یک فروشگاه بین المللی راه اندازی کنید. همچنین ابزارهای متنوعی جهت بازاریابی، ایجاد کوپن تخفیف، بازاریابی ایمیلی و … نیز در افزونه HikaShop در اختیار شما قرار میگیرد که میتواند به شما در رشد تجارتتان کمک کند.

کامپوننت فروشگاه ساز حرفه ای هیکاشاپ به بخشی برای نمایش اطلاعات آماری فروشگاه شما مجهز است. در این بخش میتوانید کلیه اطلاعات و داده های آماری مربوط به فروشگاه را به طور کامل تحت نظر داشته باشید. هیکاشاپ بر روی همه دیوایس ها از جمله لپ تاپ، تبلت، موبایل و کامپیوترهای دسکتاپ به خوبی کار میکند و با توجه به طراحی واکنش گرای خود، دسترسی به آن برای کلیه کاربران به سادگی امکان پذیر است.

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 4 مگابایت

نسخه: 4.4.2

آخرین بروزرسانی: 1400/3/22

11,460