دانلود کامپوننت جامعه مجازی جوملا JomSocial Pro

لینک کوتاه پست:

دانلود کامپوننت جامعه مجازی جوملا JomSocial Pro

JomSocial افزونه ایست که میتواند جوملا را تبدیل به یک جامعه مجازی و شبکه اجتماعی کامل کند

جوم سوشیال از لحاظ طراحی بسیار زیبا، مدرن و باب طبع کاربران است. همین مسئله باعث میشود که شما به سادگی بتوانید کاربران جدید را جهت عضویت در شبکه اجتماعی خود جذب کنید و آنها نیز دیگران را به عضویت در شبکه اجتماعی شما دعوت کنند.

افزونه JomSocial به صورت واکنش گرا طراحی شده و کاربران میتوانند با استفاده از دیوایس های مختلف از جمله موبایل، تبلت، کامپیوترهای دسکتاپ و لپ تاپ ها، به آسانی از آن بهره بگیرند. این مسئله خصوصا برای جوامع مجازی بسیار حائز اهمیت است چرا که در چنین سایت هایی، کاربران به طور دائمی از دیوایس هایی همچون تبلت و موبایل به حساب کاربری خود مراجعه خواهند کرد.

افزونه JomSocial به طور کاملا stable طراحی شده و حاصل سالها تجربه، آزمون و خطا و توسعه افراد حرفه ای و کاربران است. به همین جهت این کامپوننت جامعه مجازی تا امروز به خوبی توانسته امتحانهایش را با موفقیت پشت سر بگذارد و تبدیل به انتخاب اول کاربران جوملا برای راه اندازی جوامع مجازی شود.

این کامپوننت جوملا دارای امکانات گسترده ایست. از پشتیبانی از گالری های ویدئویی گرفته تا نمایش استریم فعالیت ها، ایجاد گروه ها، رویداد ها و … همه چیز در این افزونه تحت پوشش قرار گرفته. این افزونه با پشتیبانی از بیش از 15 زبان، بیش از 8 سال تجربه توسعه و جامعه ای 200 هزار نفری، انتخابی عالی برای راه اندازی شبکه های اجتماعی با استفاده از سیستم مدیریت محتوای جوملا خواهد بود

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 82 مگابایت

نسخه: 4.7.9

آخرین بروزرسانی: 1400/3/23

11,460