دانلود قالب HTML آزمایشگاه و لابراتوار Bioxlab

لینک کوتاه پست:

  • صفحه نخست
  • دانلود قالب HTML آزمایشگاه و لابراتوار Bioxlab

دانلود قالب HTML آزمایشگاه و لابراتوار Bioxlab

قالب Bioxlab یک تمپلیت علمی و تحقیقاتی بوت استرپ HTML5 تمیز و مدرن است. بایوکس لب به گونه ای ساخته شده که تا حد امکان با انواع نیازهای علمی و آزمایشگاهی سازگار باشد تا بتوانید برای هر یک از نیازهای خود از آن استفاده کنید. این قالب برای هر نوع وبسایت آزمایشگاه، تحقیقات، تحقیقات زیستی، تحقیقات دارویی، تحقیقات پزشکی، آزمایشگاه آسیب شناسی، آزمایشگاه تحقیقات علوم داده، مرکز تحقیقات فیزیکی و نوآوری یا توسعه محصولات پزشکی مناسب است.

این قالب اچ تی ام ال شامل چند نسخه نمایشی مختلف صفحه اصلی با بیش از 22 صفحه HTML و بلوک های با دقت طراحی شده است که ویرایش و سفارشی سازی آنها برای مطابقت با نیازهای یکتای شما آسان است. این قالب راه حلی عالی برای ایجاد وب سایت های منحصر به فرد در زمینه علوم و تحقیقات است.

این تمپلیت بسیار قابل تنظیم بوده و در تبلت ها و دستگاه های تلفن همراه بسیار جذاب به نظر می رسد. بهترین روش‌های توسعه وب در این محصول گنجانده‌ شده و می‌توانید طرح‌بندی‌های وب‌سایتی عالی بر اساس بوت استرپ یا شبکه 1200px ایجاد نمایید.

دانلود قالب HTML آزمایشگاه و لابراتوار Bioxlab
بیوکسلب قالب اچ تی ام ال امور علمی و تحقیقاتی به همراه استایل های راست به چپ Laboratory & Science Research HTML5 Template + RTL

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 11 مگابایت

نسخه: 1.0

آخرین بروزرسانی: 1402/2/6

11,460