دانلود قالب چندمنظوره فارسی وردپرس Burst

لینک کوتاه پست:

دانلود قالب چندمنظوره فارسی وردپرس Burst

Burst نام یک  قالب وردپرس چندمنظوره فارسی حرفه ای و منحصر به فرد است که توسط تیم افزونو فارسی سازی شده است این قالب مناسب برای انواع سایت های خلاقانه، شرکت های طراحی، ارائه نمونه کار و پروژه و …  است. این قالب فوق العاده با مجموعه ای از بهترین امکانات و ویژگی ها و با بالاترین کیفیت طراحی و ارائه شده تا شما را از هر محصول دیگری بی نیاز سازد. همچنین قالب Burst با فروشگاه ساز محبوب ووکامرس کاملا سازگار می‌باشد.

قالب burst با قدرت گرفته از صفحه ساز کاملا گرافیکی ( ویژوال کامپوزر ) ، با انواع دمو های جذاب و کاملا حرفه ای ، گرافیک بسیار بالا ، بی نهایت چیدمان و رنگبندی ، مگا منوهای حرفه ای ، هماهنگ سازی شده با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس ، اسلایدر های حرفه ای ، آیکون ها ی جذاب با انمیشن های شیک ، قرار دادن ویدیو در بک گراند و حتی اسلایدر ، قرار دادن پارالکس ، تنظیمات حرفه ای هدر بالا و پایین ، سایدبار ، بیش از 80 شورت کد حرفه ای ، فونت های گوگل و فونت های فارسی ، صفحات بلاگ ، سئوی بسیار قوی و کاملا بهینه شده تا به سایت موردنظرتان تبدیل شود

 

 

همین حالا می توانید با خرید اشتراک از سایت ما از این قالب فارسی شده و تمامی فایل های دیگر به صورت نامحدود برخوردار شوید.

 

 

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip plus می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 367 مگابایت

نسخه: 3.1

آخرین بروزرسانی: 30/10/1399

11,460