دانلود قالب پادکست جوملا Podcast

لینک کوتاه پست:

دانلود قالب پادکست جوملا Podcast

Podcast یک قالب جوملایی انعطاف‌پذیر برای فروش، انتشار و به نمایش گذاشتن موسیقی و پادکست میباشد. این قالب از تمامی فرمت‌های ویدیویی و صوتی پشتیبانی میکند. قالب Podcast میتواند توسط اشخاص، تیم‌ها و شرکت‌ها مانند کمدین‌ها، داستان‌گویان، اینفلوئنسر‌ها، سلبریتی‌ها، رادیو‌های انلاین و غیره مورد استفاده قرار گیرد. شنوندگان و مشتریان نیز از طریق این قالب قدرتمند، دسترسی خوبی به انواع این محتوا‌ها خواهند داشت.

Podcast دارای ۴ صفحه اصلی (خانه) است. پس به شما این امکان را میدهد که یک وبسایت منحصر به فرد بر اساس نیاز‌های خود طراحی کنید. این قالب دارای جلوه‌ای تمیز و زیبا به همراه پخش‌کننده های منحصر به فرد میباشد. همچنین مجموعه‌ای از طرح‌بندی‌های داخلی را در اختیار شما قرار میدهد که با ترکیب آن ها میتوانید طرح‌های زیبایی خلق کنید. تمامی المان‌های این قالب انعطاف‌پذیر بوده و به راحتی میتوان آن‌ها را با سایر ماژول‌ها و پلاگین‌ها استفاده کرد.

در Podcast از افزونه SP Page Builder Pro استفاده شده است. شما تنها با کشیدن و رها کردن میتوانید صفحات را ویرایش کرده و صفحات جدید بسازید. ناگفته نماند که این صفحه‌ساز دارای افزونه های زیادی است که شما را از نصب ماژول‌های اضافی بی نیاز میکند. در این قالب از افزونه فروشگاه ساز J2Store استفاده شده است. این شما را قادر میسازد تا یک سیستم فروش آنلاین پادکست در سایت خود راه‌اندازی نمایید.

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 24.59 مگابایت

نسخه: 1.0

آخرین بروزرسانی: 00/07/13

11,460