دانلود قالب فارسی وردپرس آنجل Angle

لینک کوتاه پست:

دانلود قالب فارسی وردپرس آنجل Angle

 

 

 Angle نام یک قالب چند منظوره حرفه ای وردپرس جهت ساخت انواع سایت های شرکتی و فروشگاهی می باشد. این قالب سبکی بسیار جدید و نوین دارد و اگر از طرفداران سبک های جدید هستید این قالب بهترین گزینه برای شماست. این قالب از افزونه های ویژوال کامپوز و ووکامروس نیز استفاده می کند و دارای رنگ بندی نامحدود و محیط کاملا ریسپانسیو و سازگار با انواع دستگاه ها نیز هست.

این قالب وردپرسی (Angle) به طور کامل از برگه ساز حرفه ای و افزونه ویژوال کامپوزر پشتیبانی می کند که این قابلیت بصورت کامل به شما امکان این را خواهد داد تا با استفاده از آن بتوانید به سادگی هر برگه ای را مطابق ذوق و سلیقه خودتان طراحی و پیاده سازی نمایید و در این مسیر به هیچ مشکلی بر نخورید.

 

قالب وردپرس Angle شامل افزونه لایر اسلایدر است و توجه داشته باشید که افزونه لایر اسلایدر، یک افزونه کاملا حرفه ای و پیشتاز میباشد که با استفاده از آن قادر خواهید بود انواع اسلایدر ها را پیاده سازی کرده و جلوه ای نو به وبسایت خود بدهید.

این قالب وردپرس به سادگی در انواع دستگاه های نمایش دهنده نمایش داده می شود و می توانید با استفاده از آن به سادگی محیط وبسایت خود را نه تنها در دستکتاپ ها بلکه در تمامی دستگاه ها مانند موبایل ها، تبلیت ها و… به نمایش درآورید، همچنین قالب وردپرس آنجل نزد موتور های جستجو بسیار ریسپانسیو است و از این قابلیت به خوبی پشتیبانی میکند.

  • ترجمه قالب توسط  “افزونو” انجام شده است.
همین حالا می توانید با خرید اشتراک از سایت ما از این قالب فارسی شده و تمامی فایل های دیگر به صورت نامحدود برخوردار شوید.

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip plus می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 231 مگابایت

نسخه: 3.0.3.2

آخرین بروزرسانی: 1399/10/26

11,460