دانلود قالب شرکتی چندمنظوره جوملا Wimble

لینک کوتاه پست:

دانلود قالب شرکتی چندمنظوره جوملا Wimble

Wimble یک قالب جوملایی چند منظوره مناسب برای انواع شرکت هاست.

این قالب جوملا، برای آژانس‌های مشاوره ای، تیم ورک ها، کمپانی‌ها و یا سایر مشاغل آنلاین مناسب میباشد. این قالب زیبا و قدرتمند شامل مجموعه‌ای از صفحات، طرح بندی‌ها و محتوا‌های از پیش ساخته شده است که به شما در بهبود بخشیدن به کسب و کارتان کمک میکند.

این قالب دارای سه صفحه اصلی (خانه) است. پس شما میتوانید وب‌ سایتی منحصر به فرد با توجه به نیازهای خود بسازید. طراحی قالب Wimble کاملا خلاقانه بوده و در آن از رنگ‌بندی‌ حرفه‌ای استفاده شده است. این قالب مجموعه‌ای از طرح‌بندی‌های داخلی (درباره‌ما، خدمات، وبلاگ، نمونه‌کار‌ها و سوالات متداول) را ارائه میدهد. کاملا انعطاف پذیر است و به راحتی با تمامی المان‌های سایت تطبیق پیدا میکند. شما میتوانید افزونه‌های زیادی را به آن اضافه نمایید بدون آنکه تغییری در استایل قالب بوجود آید.

Wimble با SP Page Builder Pro ارائه میشود. بنابراین میتوانید با استفاده از سیستم ویرایش مستقیم (کشیدن و رها کردن) صفحات وب خود را به آسانی بسازید و طراحی کنید.

Wimble در قالب فریم ورک JoomShaper’s Helix Ultimate ساخته شده است. از جدیدترین بوت استرپ 4 بهره میبرد، کاملاً ریسپانسیو و سازگار با موبایل است و همچنین از همه مرورگر‌های مدرن نیز پشتیبانی میکند.

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 22.74 مگابایت

نسخه: 1.1

آخرین بروزرسانی: 00/07/12

11,460