دانلود افزونه MX Site Tools برای جوملا

لینک کوتاه پست:

دانلود افزونه MX Site Tools برای جوملا

افزونه MX Site Tools برای جوملا با هشت عنصر متنوع، سبک مستندات، موارد سفارشی اسناد، محدودیت کلیک راست، نوار کناری چسبنده، پاورقی چسبنده، سوئیچ نور، Scroll Reveal و جلوه های انیمیشن متنی ارائه میشود.

ماژول ستون های چسبنده به سادگی با قرار دادن نام div یا کلاسی که می خواهید در قسمت نام Div بچسبانید کار می کند. اگر یک div برای چسبیدن مدنظر است باید آن را به صورت #container و اگر کلاس مد نظر است باید آن را به صورت .container وارد کنید.

ابزار کلید چراغ ارائه شده در این افزونه دارای سه نسخه است که نسخه یک آن فقط با بوت استرپ 5 کار می کند. جلوه های انیمیشن متنی دارای دو نسخه هستند افکت های انیمیشن متنی که در آن متون به طور خودکار متحرک می شوند یا افکت Text over animation که در آن انیمیشن ها با رفتن ماوس روی متن شروع می شوند.

امکان بستن راست کلیک میتواند برای همه صفحه یا فقط در تصاویر، تصویر برداری، و کلیدهای میانبر صفحه کلید “Ctrl + A”، “Ctrl + C”، “Ctrl + V”، “Ctrl + P”، “Ctrl + S” “، “Ctrl + U” و F12 و راست کلیک را به طور کامل غیر فعال کند.

افکت آشکار سازی در اسکرول می‌تواند یک وب‌سایت با جلوه‌های Scroll Reveal ایجاد کند. پیمایش برای آشکار کردن، جلوه‌های مختلفی را به محتوا اضافه می‌کند که هنگام مشاهده محتوای صفحه فعال می‌شود. امکان استفاه از مقالات و اسناد و ارائه‌دهنده سبک اسناد، مقالات را از یک یا چند دسته بارگیری می‌کنند. اگر اسنادی با مقالات مختلف وجود دارد، استفاده از آن بسیار مفید است زیرا آن مقالات را در یک صفحه نشان می دهد. به راحتی می توان با عناوین سمت راست با افکت Scrollspy آن ها را پیمایش کرد.

دانلود افزونه MX Site Tools برای جوملا
ام ایکس سایت تولز مجموعه ابزارهای کمکی برای سایت های جوملا شامل استایل اسناد، آیتم های سفارشی، بستن راست کلیک، سایدبار چسبنده، فوتر چسبنده، دکمه روشنایی، نمایانی در اسکرول، افکت های انیمیشن متن و …

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 0.1 مگابایت

نسخه: 4.0.4

آخرین بروزرسانی: 1402/1/16

11,460