دانلود افزونه Image Attributes Pro برای وردپرس

لینک کوتاه پست:

دانلود افزونه Image Attributes Pro برای وردپرس

بدون شک جستجوی بصری در حال افزایش است. موتورهای جستجو به ویژگی های تصویر مانند متن جایگزین تصویر و عنوان تصویر متکی هستند تا بفهمند یک تصویر در مورد چیست. افزونه Image Attributes Pro به موتورهای جستجو کمک می کند تا با افزودن عناوین عکس و متن جایگزین، تصاویر شما را بهتر درک کرده و کشف کنند. این افزونه را نصب کنید و دیگر نگران سئوی تصویر نباشید.

با استفاده نکردن از جستجوی تصویر گوگل، از یک منبع سود دهی گذر کرده اید! یک منبع ترافیک جدید را به سمت وبسایت خود باز کنید کنید و برای محتوایی که از قبل دارید فروش بیشتری کسب کنید.

عنوان تصویر و متن جایگزین را به عنوان یادداشت های کوچکی در نظر بگیرید که تصویر را توصیف می کند. مرورگرهای وب (Chrome، Safari، Firefox…) و موتورهای جستجو (Google، Bing…) از این اطلاعات برای درک موضوع تصویر استفاده می کنند.

آپلود کننده رسانه وردپرس به شما امکان می دهد هر بار که یک تصویر را آپلود می کنید این ویژگی ها را پر کنید. بله، انجام این امر، خسته کننده است و به احتمال زیاد تا به حال آن را انجام نداده اید. نگران نباشید، Image Attributes Pro می تواند این مشکل را برای شما برطرف کند!

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 0.4 مگابایت

نسخه: 4.1

آخرین بروزرسانی: 1401/11/24

11,460