دانلود افزونه Breakdance افزونه صفحه ساز وردپرس

لینک کوتاه پست:

  • صفحه نخست
  • دانلود افزونه Breakdance افزونه صفحه ساز وردپرس

دانلود افزونه Breakdance افزونه صفحه ساز وردپرس

افزونه Breakdance یک صفحه ساز جدید است که بر قابلیت استفاده (usability) متمرکز شده است. هدف آن آسان سازی ایجاد صفحات به صورت بصری است، و بیش از 100 عنصر مانند فرم ساز یکپارچه، لغزنده پیشرفته و عناصر اساسی تر مانند بخش ها، کانتینرها و div را به شما ارائه میکند

برخی از نقاط قوت اصلی این محصول، ویرایش کامل سایت با پشتیبانی از تم است (اگرچه به طور پیش فرض این ابزار تم را غیرفعال می کند و آن قسمت از معادله را حذف می کند).

برکدنس همچنین دارای امکان ادغام WooCommerce بسیار قوی، در کنار داده ها و شرایط پویا، ساخته شده در فرم ها، سازنده منوی بزرگ، و تمرکز بر خروجی کد ناب است.

این محصولی بخشی از بازار را هدف قرار می دهد که Elementor و Divi هر دو سال ها بر آن تسلط داشته اند – صفحه سازهای آسان با رابط کاربری گرافیکی عالی که هدفشان «افراد عادی» است، نه توسعه دهندگان واقعی.

یک فرم ساز داخلی در این محصول وجود دارد که می توانید مستقیماً در سازنده از آن استفاده کنید. این افزونه به اندازه پلاگین های مستقل قوی نیست، اما این کار را برای موارد استفاده اولیه مانند صفحه تماس انجام می دهد.

Breakdance دارای ویژگی‌های زیادی است که کاربران اکسیژن سال‌ها درخواست کرده‌اند. توجه کنید قرار نیست یکی از این دو صفحه ساز کنار گذاشته شود. این دو صفحه ساز دو گروه کاربری متفاوت را هدف گرفته و هر کدام با براورده کردن نیازهای گوناگون، قرار است به وجود داشتن در کنار هم ادامه دهند.

دانلود افزونه Breakdance برای وردپرس
برک دنس / بریکدنس افزونه صفحه ساز و سایت ساز گرافیکی حرفه ای برای وردپرس

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip plus می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 6.85 مگابایت

نسخه: 1.4.1

آخرین بروزرسانی: 1402/5/16

11,460