دانلود افزونه AutomateWoo برای وردپرس

لینک کوتاه پست:

دانلود افزونه AutomateWoo برای وردپرس

با استفاده از AutomateWoo مشتریان را با بازاریابی خودکار، تبدیل و حفظ کنید. اوتومیت وو ابزارهای مورد نیاز برای رشد فروشگاه و کسب درآمد بیشتر را در اختیار شما قرار میدهد. با بهره گیری از این افزونه میتوانید به مشتریانی که محصولات خاصی را می خرند جهت درخواست بررسی یا پیشنهاد محصولات دیگری را که ممکن است دوست داشته باشند، به صورت خودکار ایمیل بزنید. به مشتریانی که آیتم هایی را در سبد خرید خود قرار داده اند، با ایمیل‌های خودکار در فواصل زمانی مشخص، یادآوری کنید. مشتریان غیرفعال را با کمپین های ایمیل مارکتینگ خودکار، مورد هدف قرار دهید و به آنها پیشنهادات ویژه ارسال کنید.

شما میتوانید با ارائه تخفیف برای درج نظر، نظرات بیشتری را در مورد محصولات خود دریافت کنید. تخفیف را بر اساس تعداد نظرات ارسال شده و امتیاز داده شده برای مشتریان محدود کنید. ایمیل‌های یادآور لیست علاقه‌مندی‌های را به صورت زمان‌بندی‌شده ارسال کنید.

با افزودنی تولد ها میتوانید، مشتریان را با ایمیل و کوپن ویژه تولد ووکامرس خوشحال کنید. کوپن های شخصی سازی شده پویا را برای مشتریان خود ایجاد کنید که نرخ خرید فروشگاه شما را افزایش می دهد. همچنین میتوانید اقداماتی را بر اساس رویدادهای اشتراک ووکامرس مانند تغییرات وضعیت، پرداخت‌های ناموفق و یادآوری‌های تمدید انجام دهید. همچنین میتوانید فروش از طریق توصیه خود را با افزونه Refer A Friend افزایش دهید. بر اساس نیازهای مختلف هزینه، به بهترین مشتریان خود با وضعیت VIP پاداش دهید.

دانلود افزونه AutomateWoo برای وردپرس
اتوماسیون بازاریابی ووکامرس

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 1.26 مگابایت

نسخه: 6.0.2

آخرین بروزرسانی: 1402/5/28

11,461