دانلود افزونه وردپرس Divi Booster

لینک کوتاه پست:

دانلود افزونه وردپرس Divi Booster

Divi Booster نام یک افزونه کاربردی و حرفه ای برای وردپرس است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و بدون نیاز به هیچ گونه کدنویسی سرعت قالب Divi را افزایش دهید. افزونه Divi Booster بیش از 100 گزینه جدید برای پیکربندی divi اضافه می کند.

با استفاده از این افزونه می توانید ارتفاع اسلایدر را تغییر دهید بدون اینکه تغییری در هدر ایجاد شود یا تنها یک صفحه را تغییر دهید. از قابلیت های اصلی افزونه Divi Booster می توان به سازگاری با child themes، نصب و استفاده آسان، سرعت بسیار بالا، امکان اضافه کردن آیکون های سفارشی برای استفاده در ماژول ها، قابلیت افزایش سرعت سایت، قابلیت قرار دادن آیکون های شبکه های اجتماعی در هدر، امکان افزودن شماره تماس به بخش تماس با ما، امکان مخفی کردن دکمه منو در نسخه دسکتاپ، امکان تغییر url لوگو، امکان نمایش عنوان سایت در بخش هدر، امکان استفاده از دکمه منو موبایل در نسخه دسکتاپ، امکان مخفی کردن رنگ پس زمینه، امکان تنظیم سایز متن منو موبایل، امکان پنهان کردن آیکون جستجو در نسخه موبایل و بسیاری قابلیت های دیگر اشاره کرد.

افزونه Divi Booster یک افزونه واکنشگرا می باشد که با دستگاه های مختلف مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و دسکتاپ سازگار است. در ادامه مطلب به برخی دیگر از امکانات پلاگین افزایش سرعت قالب Divi برای وردپرس Divi Booster اشاره خواهیم کرد.

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 1 مگابایت

نسخه: 4.3.0

آخرین بروزرسانی: 1402/6/18

11,460