دانلود افزونه وردپرس اتوماسیون و بازاریابی FluentCrm فارسی

لینک کوتاه پست:

دانلود افزونه وردپرس اتوماسیون و بازاریابی FluentCrm فارسی

پیشرفته‌ترین پلاگین ایمیل مارکتینگ برای وردپرس است.این پلاگین امکاناتی جذاب دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید کمپین‌های ایمیلی بسازید و مدیریت مشتریان خود را انجام دهید همچنین می‌توانید اتوماسیون ایمیلی ایجاد و امکان ارسال ایمیل‌ها از طریق سرور هاست شما وجود دارد.امکان ارسال ایمیل‌ها از طریق سرور هاست شما وجود دارد.همچنین می‌توانید از سرویس‌های smtp ارسال ایمیل را انجام دهید.

 

به زبان ساده، با این افزونه crm وردپرس می‌توانی کمپین‌های فروش ایمیلی راه‌اندازی کنی، در سایتت اتومیشن راه‌اندازی کنی، امکانی که کمک می‌کنه بیشتر بفروشی. می‌تونی مخاطبانت را مدیریت کنی، یعنی یک CRM در سایتت در اختیار داری که می‌تونی علاقه‌مندان و مشتریانت رو دسته‌بندی کنی و آن‌ها را در لیست‌های مختلف قرار بدی و به هر کدام ایمیل‌های اختصاصی ارسال کنی.

 مهم ترین قابلیت های افزونه مارکتینگ و اتوماسیون Fluent Crm:

  • پروفایل مخاطب: مفیدترین و قدرتمندترین پروفایل برای کاربران شامل اطلاعات خریدها، حضور در لیست‌ها، کمپین‌ها و …
  • ایجاد لیست/برچسب/سگمنت از کاربران سایت شما
  • ایجاد سگمنت‌های پویا به صورت خودکار: مثل مشتریان ووکامرس، دانشجویان دوره ها و …
  • مدیریت کمپین‌های ایمیلی: ایجاد و ارسال انواع کمپین‌های ایمیلی بدون نیاز به سرویس‌های مخصوص با دریافت آمار پیشرفته و دقیق
  • ایجاد و ارسال ایمیل‌های دنباله‌دار
  • ایمیل مارکتینگ با هاست شخصی در پیشخوان وردپرس
  • گزارشات پیشرفته: گزارشات دقیق از کمپین‌ها گرفته تا اتوماسیون‌ها به صورت جزء به جزء با تحلیل رفتار
  • ایجاد فرم (ادغام کامل با فرم ساز fluent) و لیست اشتراک
  • ادغام با ده‌ها افزونه وردپرس جهت ایجاد اتوماسیون و کمپین ایمیل

 

 

 

   -مدیریت کمپین‌های ایمیلی

می‌توانید کمپین‌های ایمیلی را ایجاد، ارسال و مدیریت کنید. ایمیل‌ها را به سادگی در خود وردپرس بنویسید، مخاطبان مورد نظر خودتان را از لیست‌ها و برچسب‌ها انتخاب کنید و روی ارسال بزنید و کار تمام است. همچنین می‌توانید زمان ارسال را زمان‌بندی کنید.

   -مدیریت مخاطبان 360 

مخاطبان خود را مدیریت کنید. از اطلاعات مخاطبان گرفته تا محصولاتی که خریداری کرده‌اند و دوره‌هایی که شرکت کرده‌اند و ایمیل‌هایی که دریافت‌کرده‌اند و لیست‌ها و برچسب‌هایی که بر آن‌ها اعمال شده است را در یک نگاه ببینید.

 –تقسیم‌بندی هوشمند مخاطبین

مخاطبین را برا اساس ویژگی‌ها در دسته‌بندی‌های مختلف قرار دهید. لیست‌ها، برچست‌ها، بخش‌های پویا مواردی هستند که می‌توانید علاقه‌مندان و مشتریان خود را دسته‌بندی کنید و ایمیل‌ها شخصی هر گروه را ارسال کنید تا بیشتر بفروشید.

  –توالی یا سری‌های ایمیلی

افزونه FluentCRM این امکان را دارید تا ایمیل‌های پشت سر هم (بدون محدودیت) ایجاد کنید و آن‌ها در اتومیشن استفاده کنید. در اینجا این قابلیت را دارید تا ایمیل‌ها را در بازه زمانی دلخواه اراسال کنید مثلاً ایمیل‌ها روزانه بین 10 تا 12 ارسال شوند.

   –بازاریابی ایمیلی اتوماتیک 

این امکان یک قابلیت خارخ‌العاده است که تا کنون در وردپرس نبوده است. شما می‌توانید قیف‌های فروش ایمیلی اتوماتیک ایجاد کنید و مخاطبان خود را شگفت‌زده کنید. می‌توانید work flow های ساده و پیشرفته ایجاد کنید و علاقه‌مندان را به خریداران تبدیل کنید.

  –گزارشات پیشرفته 

در افزونه FluentCRM رشد لیست ایمیل خود را ببینید. بررسی کنید که در هر بخش از قیف فروش شما چه میزان ریزش داشته‌اید. همچنین میزان باز شدن ایمیل‌ها و میزان کلیک روی لینک‌های ایمیل را ببینید و با آنالیز دقیق فروشتان را افزایش دهید.

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip plus می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 2 مگابایت

نسخه: 2.3.1

آخرین بروزرسانی: 1400/8/24

11,779