دانلود افزونه فرم ساز FormCraft برای وردپرس

لینک کوتاه پست:

دانلود افزونه فرم ساز FormCraft برای وردپرس

افزونه فرمساز FormCraft یکی دیگر از فرم ساز های بسیار قدرتمند و معروف وردپرس است که تا امروز حدودا 10 هزار نسخه از آن در سایت CodeCanyon به فروش رسیده. این افزونه با امکانات ببسیار گسترده ی خود توانسته از کاربرانش امتیاز 4.5 از 5 ستاره را کسب کند و به یکی از فرم ساز های بسیار مهم وردپرس تبدیل شود.

افزونه FormCraft فرم سازی کاملا درگ اند دراپ بوده و کار کردن با آن فوق العاده آسان است. با استفاده از این افزونه شما قادر خواهید بود انواع فرم های دلخواهتان را ایجاد کرده و آنها را در اختیار کاربران سایتتان قرار دهید. این افزونه در بخش طراحی نیز بسیار قوی عمل کرده و با استفاده از بخش تنظیمات استایل که در هر فرم در اختیار شما قرار میگیرد، به شما اجازه میدهد که استایل ها، رنگ و نمای فرم های خود را به زیبایی سفارشی کنید. همچنین امکان استفاده از تمپلیت های زیبای پیش ساخته نیز در این افزونه وجود دارد.

فرم کرفت از لحاظ کد نویسی بهینه بوده برای نمای ظاهری خود از HTML5 معتبر بهره میبرد و همچنین فرم هایی که ایجاد میکند، فرم هایی بهینه و سبک هستند. همچنین به لطف بهره گیری از ایجکس امکان ارسال فرم ها بدون بارگذاری مجدد صفحه نیز برای کاربران شما فراهم شده است تا همه چیز کاملا دلنشین و آسان باشد.

جالب است بدانید که فرم هایی که توسط این افزونه ایجاد میکنید را هم میتوانید به صورت مرسوم مورد استفاده قرار دهید و هم اگر دلتان بخواهد میتوانید از آنها در حالت پاپ آپ روی صفحه بهره ببرید. (حالت overlay روی صفحه) همچنین در ایجاد فرم های خود میتوانید از منطق شرطی بهره برده و اجزای فرم را به شروط مختلفی محدود کنید. این افزونه از ساختن فرم های چند صفحه ای نیز به خوبی بر میاد تا فرضا اگر خواستید اطلاعات زیادی را از کاربر دریافت کنید، بتوانید با تقسیم اطلاعات به بخش های مختلف، کار را برای وی ساده کرده و وی را از خستگی و پیچیدگی احتمالی یک فرم بالا و بلند آزاد کنید.

این افزونه به فیلد های متنوعی مجهز است که میتوانند به خوبی از پس تمامی نیازهای کاربران در ایجاد انواع فرم بر بیاید. از موارد جالب توجه در این افزونه امکان استفاده از فرمول های ریاضی در محاسبات فیلد هاست که میتواند موارد محاسباتی را در فرم ها بسیار آسان کند. همچنین امکان بسیار کاربردی دیگری که در این افزونه فرمساز به چشم میخورد امکان استفاده از فیلد های امتیاز دهی و پرسشنامه (survey) است. با استفاده از این فیلد ها کاربران میتوانند نظر خود را در مورد سوالات مطرح شده با انتخاب بین گزینه های موجود، با شما در میان بگذارند و همچنین امکان استفاده از سیستم های رتبه دهی نیز در این فرمساز میسر خواهد بود.

از دیگر امکانات این افزونه میتوان به امکان مشاهده اطلاعات آماری هر فرم بر اساس بازه های زمانی دلخواه اشاره کرد که میتواند به شما در ارزیابی مقدار موفقیت و مقدار بازخورد یک فرم کمک شایان توجهی کند. یکی دیگر از امکانات این افزونه امکان ذخیره ی اطلاعات وارد شده در فیلد های فرم حتی بعد از بارگذاری مجدد صفحه است که امکانی بسیار جالب و کاربردی است. و در آخر برای اینکه خیالتان راحت باشد میتوانید در هر زمان از فرمهای خود خروجی تهیه کرده و بعد در صورت نیاز آنها را در هر نصبی از این افزونه مجددا درون ریزی کنید.

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 2.24 مگابایت

نسخه: 3.9.7

آخرین بروزرسانی: 1402/3/17

11,780