دانلود افزونه فارسی امنیت و بهینه سازی جوملا Akeeba Admin Tools Pro

لینک کوتاه پست:

دانلود افزونه فارسی امنیت و بهینه سازی جوملا Akeeba Admin Tools Pro

افزونه Admin Tools Pro از محصولات سایت Akeebabackup.com در دسته افزونه های امنیتی و بهینه سازی جوملا قرار میگیرد. با استفاده از ادمین تولز پرو میتوانید سایت خود را نگهداری، محافظت و بهینه سازی کنید.

Akeeba Admin Tools میتواند به شما در ایجاد بکاپ از دیتابیس، پاک سازی اطلاعات موقت یا انواع عملیات پاک سازی دیگر در جوملا کمک کند. تمامی این موارد به سادگی از طریق یک کلیک در این کامپوننت قابل انجام هستند.

ادمین تولز پرو به یک وب اپلیکیشن فایروال یا همان WAF مجهز است که میتواند از وبسایت شما در برابر بسیاری از حملات مرسوم محاظت کند. به نقل از سایت اکیبابکاپ، هیچ ابزار امنیتی را کامل تر از این ابزار پیدا نخواهید کرد.

Akeeba Admin Tools pro میتواند فایل های php سایت شما را تحت نظر گرفته و در صورت مشاهده تغییرات مشکوک در آنها، شما را از این مسئله آگاه کند. این ابزار حتی قادر است به شما در شناسایی فایل های هک شده نیز کمک نماید.

ادمین تولز میتواند شما را با ارسال ایمیل از وجود بروزرسانی های جوملا آگاه کند. در این حالت با کلیک کردن روی لینکی که در ایمیل برای شما ارسال شده، شما میتوانید بدون لاگین به پنل مدیریت خود، سایتتان را آپدیت کنید.

در این افزونه یک رابط کاربری گرافیکی برای ایجاد و مدیریت فایل htaccess در اختیار شما قرار گرفته. با استفاه از این رابط گرافیکی میتوانید رول های حرفه ای و پیچیده ای در htaccess ایجاد کنید حتی اگر در این زمینه تخصص نداشته باشید. به این شکل میتوانید صاحب یک htaccess کامل امن شوید که میتواند از وبسایت شما محافظت نماید.

 

فایل فارسی ساز همراه با فایل اصلی میباشد.

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 0.6 مگابایت

نسخه: 7.1.0

آخرین بروزرسانی: 1400/11/23

11,460