دانلود اسکریپت مدیریت موجودی و فروش Stock Manager Advance with All Modules

لینک کوتاه پست:

دانلود اسکریپت مدیریت موجودی و فروش Stock Manager Advance with All Modules

Stock Manager Advance with all module (Shop & POS) یک برنامه وب مبتنی بر PHP/jQuery است که به شما امکان میدهد فروش و موجودی خود را در سایت مدیریت کنید.

Shop Module SMA به شما امکان میدهد محصولات خود را به راحتی از وب سایت به صورت آنلاین بفروشید. و پرداخت های از طریق PayPal و Skrill را بپذیرید. این ماژول به مشتریان شما کمک می کند تا فروش و پرداخت های خود را مدیریت نمایید.

همچنین این به کارکنان شما کمک میکند تا محصولات شما را به راحتی بفروشند و پرداخت های کارت اعتباری را بپذیرند. با اتصال به اینترنت به راحتی از دستگاه خود به پست دسترسی پیدا کنید. این برنامه با صفحه لمسی و همه دستگاه ها سازگار است.

با این اسکریپت اطلاعات موجودی خود را به روز کنید، خرید کنید و داده های فروش را از هر کجا در دفتر، خانه، انبار یا در حال حرکت مشاهده کنید.
برنامه دارای سیستم فاکتور و موجودی داخلی است که سیستم فاکتور دارای مالیات و تخفیف است. این موارد برای اعمال خودکار مالیات و تخفیف و توانایی تولید فاکتور بسیار مفید خواهد بود.

دارای تم پاسخگو با 3 سبک، تقویم برای اضافه کردن رویدادها و میزان فروش روزانه و ماهانه و میزان مالیات. گزارشات پیشرفته و بهبود یافته برای نمای کلی، ارزش سهام در هر انبار، گزارش فروش و خرید سفارشی.

اکنون می توانید چندین انبار را با Stock Manager Advance مدیریت کنید.

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip plus می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 70.1 مگابایت

نسخه: 3.4.54

آخرین بروزرسانی: 1401/11/20

11,460