دانلود اسکریپت PHP مدیریت و اشتراک گذاری فایل BeDrive

لینک کوتاه پست:

دانلود اسکریپت PHP مدیریت و اشتراک گذاری فایل BeDrive

اسکریپت اشتراک گذاری و آپلود فایل BeDrive

اگر می خواهید سیستم اشتراک گذاری و آپلود سنتر فایل مانند DropBox و سایت های مشابه راه اندازی کنید، به شما پیشنهاد می کنم که از اسکریپت تجاری BeDrive استفاده کنید. شما می توانید این سیستم را به دو شکل شخصی و عمومی (قابلیت عضویت افراد) استفاده کنید. همچنین به آسانی از طریق ارتقا دادن حساب کاربری افراد به کمک نسخه عمومی می توانید کسب درآمد کنید. اختصاص فضا به هر کاربر، قابلیت ایجاد فایل و پوشه، قابلیت اشتراک گذاری فایل ها، امکان مشاهده پیش نمایش فایل ها و قابلیت رمز گذاری برای دانلود فایل توسط افراد از قابلیت های کلیدی این سیستم به شمار می رود.

بخش مدیریتی این اسکریپت اشتراک گذاری و آپلود فایل یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود. به کمک بخش مدیرتی این اسکریپت می توانید تمامی قسمت های سایت را کنترل کنید. همچنین اگر می خواهید دقیقا از آنچه در سایت شما می گذرد اطلاع داشته باشید. این اسکریپت امکان یکپارچه سازی با گوگل آنالیتیکس و دسترسی به داده های آماری کامل را برای شما فراهم می کند.

در این اسکریپت فایل های آپلود شده از قابلیت پیش نمایش برخوردار هستند. شما می توانید بدون اینکه نیاز به آپلود فایل ها داشته باشید، از طریق این امکان پیش نمایش فایل های آپلود شده از جمله فایل های صوتی، ویدئویی، تصاویر، نوشتاری، فشرده و پی دی اف را مستقیما در مرورگر مشاهده کنید. پشتیبانی از سطل زباله، امکان نمایش فایل های جدید، فایل های مورد علاقه، کپی، جابه جایی، نمایش جزئیات و پشتیبانی از فضاهای ذخیره سازی متنوع از امکانات اسکریپت BeDrive به شمار می رود.

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 53.58 مگابایت

نسخه: 3.1.1

آخرین بروزرسانی: 1402/4/19

11,460