دانلود اسکریپت مدیریت نیروی انسانی CarePro – SaaS Domestic Staffing Agency Management System

لینک کوتاه پست:

دانلود اسکریپت مدیریت نیروی انسانی CarePro – SaaS Domestic Staffing Agency Management System

آیا می خواهید یک نرم افزار پردرآمد برای مشاغل خدماتی داشته باشید؟ این اسکریپت دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید! این محصول با تنوع زیادی همراه است که به شما این قدرت را می دهد تا کسب و کار خود را به روشی که دوست دارید راه اندازی کنید. برنامه های ماهانه و سالانه ایجاد کنید، Stripe یا Paypal (یا هر دو) را راه اندازی کنید. از همه بهتر، این اسکریپت تقریباً با هر میزبانی از جمله هاست مشترک کار می کند!

ویژگی های اسکریپت CarePro:

  • ایجاد برنامه های نامحدود

به راحتی برنامه های نامحدود ایجاد کنید و برای هر یک محدودیت کاربر، محدودیت های بخش و محدوده فضای تعیین کنید. برنامه ها میتوانند عمومی یا خصوصی باشند. همه برنامه ها از اشتراک ماهانه و سالانه پشتیبانی می کنند. برنامه های رایگان نیز می توانند ایجاد شوند. همچنین می توانید فعال یا غیرفعال کنید

  • مدیریت مشترکین

همه مشترکین خود را به راحتی از داشبورد، مدیریت کنید. مشاهده فاکتورها و نمای کلی و تعلیق حساب ها آسان است. برنامه ها را تغییر دهید و جزئیات مشترکین را ویرایش کنید.

  • از پایگاه داده تک یا چندگانه پشتیبانی میشود

این برنامه از یک پایگاه داده واحد یا چندین پایگاه داده برای داده های (مشترک) پشتیبانی می کند. فقط با تغییر یک تنظیم می توانید حالت را تغییر دهید! حالت dtabase واحد به ویژه در محیط های میزبانی مشترک یا cpanel مفید است.

  • پشتیبانی از چندین ارز

میتوانید برنامه را برای استفاده از چندین ارز تنظیم کنید. این به شما امکان میدهد تا مشترکان را با ارزهای محلی خود داشته باشید. همچنین در صورت نیاز می توان ارزها را به روش های پرداخت اختصاص داد.
روشهای پرداخت Paypal، Stripe، Rave و Bank

  • پشتیبانی پرداخت

Paypal و Stripe طوری پیکربندی شده اند که پرداخت اشتراک را بپذیرند. روش های پرداخت را میتوان به واحد پولی دلخواه نصب شده اختصاص داد.

  • وبلاگ، CMS و سیستم راهنمای کاربر

این برنامه دارای سیستم وبلاگ نویسی و همچنین CMS برای مدیریت مقالات و نوشتن مقاله در سایت است. همچنین یک سیستم مستندسازی قدرتمند وجود دارد که میتوانید از آن برای ایجاد راهنمای کاربر برای کاربران خود استفاده کنید.

  • پشتیبانی از چندین زبان

GForce از چندین زبان پشتیبانی می کند. به راحتی میتوان زبان های جدید اضافه کرد.

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 156.01 مگابایت

نسخه: 2021

آخرین بروزرسانی: 00/05/18

11,460