دانلود اسکریپت داشبورد شبکه های اجتماعی PHP Social Dashboard

لینک کوتاه پست:

دانلود اسکریپت داشبورد شبکه های اجتماعی PHP Social Dashboard

مهم: لطفاً قبل از خرید ، تمام ویژگی های موجود ، شبکه های پشتیبانی شده ، گزینه های خبره ، محدودیت های API اجتماعی و نمایش های زنده را بررسی کنید.

توجه: شما می توانید از این برنامه PHP همانطور که هست استفاده کنید اما در واقع این یک برنامه مبتنی بر راه اندازی PHP برای توسعه دهندگان است که برنامه بزرگتر خود را رها کرده و از آن برای اهداف خود استفاده یا گسترش می دهند.

PHP Social Dashboard یک پلتفرم مدیریت رسانه های اجتماعی است که افراد یا شرکت ها می توانند برای هماهنگی حضور رسانه های اجتماعی در چندین کانال یا حساب از طریق یک رابط واحد استفاده کنند.
با استفاده از این برنامه کاربران می توانند یک جریان رسانه های اجتماعی شامل کلیه فعالیت های شبکه های اجتماعی خود با چندین پروفایل شبکه اجتماعی نمایش داده شده در یک طرح دیوار بنایی شیک داشته باشند و می توانند همه آنها را در یک مکان نیمه مدیریت کنند.
این برنامه اطلاعات را از طریق سرویس های وب مختلف API دریافت می کند. کاربران این برنامه را در وب سایت های خود مجاز می دانند و برنامه داده های حساب رسانه های اجتماعی خود را دریافت می کند و این اطلاعات را در داخل حساب شخصی خود در بستر داشبورد اجتماعی در وب سایت های خود نمایش می دهد.
برنامه ما داده های کاربران را فقط برای خودشان و فقط پس از دریافت اجازه آنها نمایش می دهد.

از 8 شبکه در حال رشد اجتماعی از جمله صفحات یا کانالهای زیرمجموعه آنها پشتیبانی می کند و شامل حدود 11 گزینه خوراک است.
کاربران می توانند به روزرسانی ها را در حساب های اجتماعی خود ارسال کنند ، لایک ها و نظرات خود را در پست ها اضافه کنند و پست های خود را در فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، Pinterest یا Linkedin از حساب های خود به اشتراک بگذارند. آنها همچنین می توانند پست های توییتر روی دیوار خود را پاسخ دهند ، دوباره توییت کنند یا مورد علاقه خود را قرار دهند. آنها حتی می توانند دیوار اجتماعی خود را توسط شبکه های اجتماعی ، صفحات یا کانال ها فیلتر کنند.
آنها همچنین می توانند با استفاده از Layout Options و Skins سبک داشبورد خود را تغییر دهند یا با استفاده از مدیر الگو سبک دیوار خود را تغییر دهند و آن را به دلخواه خود بسازند.

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 5.18 مگابایت

نسخه: 1.5.5

آخرین بروزرسانی: 20200917

11,460