دانلود اسکریپت آزمون ساز آنلاین iTest – Complete Online Examination System

لینک کوتاه پست:

دانلود اسکریپت آزمون ساز آنلاین iTest – Complete Online Examination System

اسکریپت آزمون آنلاین iTest بسیار هوشمند و حرفه ای است. از قابلیت های آن میتوان به طراحی واکنش گرا، قابلیت اشتراک گذاری آزمون ها در شبکه های اجتماعی، طراحی سوالات هوشمندانه و همچنین امکان قرار دادن تصویر و ویدیو در آزمون ها اشاره کرد.

این اسکریپت پیشرفته دارای چندین ویجت است که با آن، مدیر یا معلم میتواند بانک سوالات خود را مدیریت کند. همچنین دانشجو میتواند از پنل خود در آنجا به صورت آنلاین امتحان دهد. با این نرم افزار اطلاعات دانش آموزان را پیگیری و مدیریت کنید.
با iTest قادر هستید با طراحی و قرار دادن یک آزمون از کاربران خود به صورت آنلاین آزمون گرفته و نمره آنها را ثبت کنید. شما براحتی میتوانید اقدام به ایجاد آزمون های رایگان و یا غیر رایگان (پولی) کنید. این سیستم با دسته بندی آزمون ها و جستجو در میان آنها دسترسی سریع را برای کاربران شما فراهم میاورد.

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

2 پاسخ

  1. من این فایل رو با خرید اشتراک دانلود کردم ولی اصلا به درد نمیخوره چون کد خرید کالا میخواد هنگام نصب که نداره و بیهوده ست

    1. سلام و وقت بخیر
      بارها و باها اعلام کردیم و در بخش قوانین و مقرارات قبل از ثبت نام هم ذکر کردیم که ممکن است برخی فایل ها به درستی نال نشده باشند و نیاز به لایسنس داشته باشیند
      افزونو فایل های اروجینال ارائه نمیدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 65.61 مگابایت

نسخه: 3.3

آخرین بروزرسانی: 00/06/01

11,781