دانلوداسکریپت PHP سایت ساز Maan News

لینک کوتاه پست:

دانلوداسکریپت PHP سایت ساز Maan News

اسکریپت Maan News پورتال خبری مدرن بر پایه فریم ورک قدرتمندlaravel ساخته شده و کاملاً پویاست. این اسکریپت برای روزنامه‌ها، مجلات، وبلاگ‌ها، پورتال‌ها، گیمرها، دوستداران بازی، و طراحی جامعه ساخته شده شده است. این طراح با بهره گیری از خلاقیت ساخته شده تا بتواند کاربران هدف خود را به راحتی و به سرعت جذب سایت شما نماید.

این اسکریپت با در نظر داشتن نیاز های موتور های جستجو به صورت پیشرفته توسعه یافته است. بنابراین می توانید به محتوای سایت خود عنوان، توضیحات را اضافه کنید و به طور خودکار کلمه کلیدی متا را برای هر خبر ایجاد نماید. می‌توانید به راحتی ویدیوها را از سورس های متنوع وارد کنید و می‌توانید ویدیوها را از فضای ذخیره‌سازی محلی نیز آپلود نمایید. این سیستم خبری مدرن به طور کامل ریسپانسیو بوده و با انواع دیوایس ها سازگار است.

این اسکریپت دارای یک پنل مدیریت قدرتمند است که در آن می توانید تنظیمات، کاربران، منو ها، ویدیوها، اخبار و غیره را مدیریت کنید. تنظیمات وب سایت با استفاده از این ابزار بسیار آسان است زیرا می توانید به راحتی لوگو، فاویکون، لوگوی پاورقی و … را بنا به انتخاب خود سفارشی سازی نمایید.

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip plus می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 16.6 مگابایت

نسخه: 3.1.0

آخرین بروزرسانی: 1401/12/7

11,460