آموزش نمایش آخرین دیدگاه ها در سایدبار وردپرس

آموزش نمایش آخرین دیدگاه ها در سایدبار وردپرس

یکی از کارهایی که افراد علاقه مند به انجام آن می باشند، این است که آخرین دیدگاه های درج شده در مطالب و نوشته های سایت را در قسمتی از سایدبار، برای بازدیدکنندگانشان به نمایش در بیاورند. اگر علاقه مند به انجام این کار می باشید همراه ما باشید، در این آموزش قصد داریم نحوه ی انجام این کار را به دو روش برای شما به اشتراک بگذاریم.

 

روش اول : استفاده از ابزارک “آخرین دیدگاه ها”

 

 

ابزارک آخرین دیدگاه از همان ابتدا در وردپرس در دسترس شماست. برای استفاده از این ابزارک، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که از منوی نمایش به زیر منوی ابزارک ها بروید. سپس این ابزارک را انتخاب کرده و در سایدبار مورد نظرتان قرار دهید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، این ابزارک هیچ نوع تنظیم خاصی ندارد. فقط لازم است عنوان ابزارک را در بخش نام قرار داده و در بخش “تعداد دیدگاه ها برای نمایش” تعداد نظراتی که مایلید به نمایش در بیایند را مشخص کنید. خروجی این ابزارک هم مانند تنظیماتش بسیار ساده است.

سادگی نمایش آخرین نظرات در ابزارک فوق، ممکن است برای خیلی از افراد ایده آل نباشد. به همین دلیل در ادامه، روش دیگری را برای نمایش آخرین دیدگاه ها در سایدبار وردپرس به شما نشان خواهیم داد که قابلیت سفارشی سازی بسیار بیشتری نسبت به ابزارک پیشفرض وردپرس دارد.

 

 

روش دوم : نمایش آخرین دیدگاه ها با افزونه Decent Comments

اکنون به سراغ افزونه ی پر کاربرد و مشهور وردپرسی می رویم که بر عکس ابزارک دیدگاه سرشار از امکانات و تنظیمات سفارشی سازی دلخواه می باشد. ابتدا لازم است که افزونه Decent Comments را بر روی وردپرس خود نصب و فعال کنید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه، مجددا از منوی نمایش به زیر منوی ابزارک ها بروید و ابزارک Decent Comments را یافته و در سایدبار مورد نظر قرار دهید. همانطور که مشاهده میکنید، دقیقا برعکس ابزارک پیشفرض دیدگاه های وردپرس، ابزارک جدید شما، دارای تنظیماتی کامل است که به شما این امکان را می دهد که نحوه ی نمایش دیدگاه ها را به شکل دلخواه خود در بیاورید. با استفاده از تنظیمات این ابزارک میتوانید تعیین کنید که چه تعداد دیدگاه، به چه شکل، در کجا و با چه اطلاعاتی به نمایش در بیایند.در تصویر زیر می توانید برخی از تنظیمات این افزونه را مشاهده کنید.

 

 

بعد از اعمال تنظیمات دلخواه، فراموش نکنید که بر روی دکمه ی ذخیره کلیک کنید. این ابزارک جهت نمایش تصویر بند انگشتی نویسنده ی دیدگاه، از گراواتار استفاده میکند. اکنون اگر به سایت خود مراجعه کنید با چیزی مانند تصویر زیر روبرو خواهید شد :

 

 

همانطور که میدانید در صورت لزوم میتوانید با تعریف استایل های دلخواه برای این ابزارک، نحوه ی نمایش آن را به طور کامل با شکل و شمایل سایت خود هماهنگ کرده و به نتایج دلخواهتان دست پیدا کنید.

 

 

نظرات و پیشنهادات خود را با در میان بگذارید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرفصل های مقاله