آموزش تصویری نحوه نصب افزونه المنتور روی وردپرس

آموزش تصویری نحوه نصب افزونه المنتور روی وردپرس

برای نصب المنتور می توانید به راحتی با مراجعه به پنل تنظیمات وردپرس خود و وارد شدن به بخش افزونه ها از طریق منوی افزودن، اقدام به نصب کردن افزونه نمایید. بعد از نصب افزونه المنتور در بالای صفحه روی گزینه بارگذرای افزونه و سپس روی دکمه فعال سازی کلیک نمایید، تا نسخه اولیه این افزونه نصب و فعال سازی گردد.

حالا با نصب نسخه رایگان، میتوانید نسخه پولی آن را نیز نصب کنید که برای اینکار نیاز دارید نسخه پرمیوم آن را از وب وسایت افزونو به صورت رایگان دانلود کرده و این افزونه را نصب نمایید.

آموزش نصب المنتور پرو

بعد از دانلود Elementor Pro، همانند تصویر زیر اقدام به نصب آن در وب سایت خود کرده و می توانید از امکانات این برنامه استفاده کنید.

در ادامه می توانید با وارد شدن به بخش تنظیمات، بخش های مورد نظر و مهم این افزونه را فعال و یا غیر فعال کنید.

تنظیمات کلی در افزونه المنتور
تنظیمات پیشرفته در elementor

بعد از تنظیمات دقیق افزونه، همانند تصاویر، وارد بخش تنظیمات و صفحه آرایی شده و آنجا می توانید از این بخش در طراحی های خود به خوبی استفاده کنید. برای ورود به بخش صفحه آرایی می توانید به بخش نوشته ها و یا افزودن برگه مراجعه کرده و اقدام به طراحی صفحات اختصاصی خود نمایید.

مطلب پیشنهادی:

کار با ابزارک های جدید و حرفه ای افزونه صفحه ساز المنتور (مثل کار با بخش آیکن ها و کادر تصویر و …)

با ورود به هرکدام از صفحات بالا می توانید دکمه آبی رنگی با عنوان “ویرایش با المنتور” را مشاهده کنید، با کلیک بر روی این گزینه وارد افزونه شده و می توانید به راحتی صفحه را باب میل خود طراحی کنید.

ویرایش صفحات با افزونه صفحه ساز elementor

با زدن دکمه ویرایش با المنتور می توانید وارد صفحه مورد نظر شده و اقدام به دیدن صفحه کار با افزونه المنتور شوید.

محیط و صفحه مدیریت

در این صفحه می توانید به صورت کامل با عمل کشیدن و رها کردن اقدام به ساخت صفحه ای با سلیقه خود کرده و می توانید با تست های مختلف و نمایش آنلاین محتوا یک صفحه کامل، زیبا و باب میل خود ایجاد نمایید. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید در سمت راست ابزارهای زیادی وجود دارد که کاربران می توانند از بلوک های مشخص شده برای طراحی وب سایت خود استفاده کنند.

تمامی ابزارها و عناصر موجود در افزونه

از منوی موجود در سمت راست و در بخش پایانی همان تصویر، بر روی دکمه Settings کلیک کرده تا وارد صفحه تنظیمات مربوط به برگه و یا نوشته مورد نظر شوید تا بتوانید عنوان صفحه، ظاهر قرارگیری بلاک ها در صفحه، استایل ها و بخش های دیگر آن را تنظیم کنید.

استایل و تنظیمات پیشرفته در المنتور elementor فارسی

در این مقاله سعی کردیم شما را به صورتی کلی با کار با افزونه صفحه ساز المنتور و نصب آن آشنا کنیم تا به صورت راحت با محیط المنتور کار کرده و تنظیمات لازم را برای صفحه خود ایجاد نمایید.

ممنون که تا پایان همراه ما بودید؛ حتماً سوالات یا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرفصل های مقاله