دانلود سورس اندروید و IOS تجارت الکترونیک Fluxstore Pro – Flutter E-commerce Full App for Magento, Opencart, and Woocommerce

لینک کوتاه پست:

دانلود سورس اندروید و IOS تجارت الکترونیک Fluxstore Pro – Flutter E-commerce Full App for Magento, Opencart, and Woocommerce

Fluxstore یک برنامه تجارت الکترونیک جهانی است که با الهام از چارچوب Flutter، توسط گوگل ساخته شده است. Fluxstore Pro با هدف کاهش هزاران ساعت کاری که صرف طراحی و توسعه یک اپلیکیشن موبایل میشود، به عنوان یک راه‌حل کامل جهت بهینه‌سازی، ارائه میشود تا اپلیکیشن تجاری شما را با بهره‌وری بسیار بالایی به بازار ارائه دهد. این میتواند تمام نیازهای تجاری شما از جمله قابلیت های تجارت الکترونیک، طراحی UX چشمگیر و عملکرد روان را برآورده کند. با هر دو سیستم عامل iOS و Android نیز کاملا سازگار است.

اگر شما قبلاً وب سایت کسب و کار خود را بر اساس WooCommerce، Magento یا Opencart ساخته اید. میتوانید تنها با چند مرحله آن را با Fluxstore ادغام کنید. به سرعت نیز برنامه نهایی را در فروشگاه های Appstore و Google Play منتشر نمایید.

یا شما تاجری هستید که جاه‌طلبی بیشتری برای فروش دارید. یا توسعه‌دهندای هستید که نیاز به ایجاد اپلیکیشن موبایل سریع‌تر دارید. مطمئناً Fluxstore Pro بهترین راه‌حل‌ را در اختیار شما قرار میدهد.

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip plus می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 201.60 مگابایت

نسخه: 2.5.1

آخرین بروزرسانی: 00/09/01

11,782