دانلود افزونه WPCode Premium برای وردپرس

لینک کوتاه پست:

دانلود افزونه WPCode Premium برای وردپرس

افزونه WPCode Premium افزودن ویژگی های سفارشی وردپرس را از طریق قطعه کد، آسان و ایمن می کند، بنابراین می توانید تعداد افزونه های مورد نیاز فعال را در سایت خود کاهش دهید. با استفاده از بیش از 100 قطعه مورد تایید متخصصین، درافزودن قابلیت سفارشی وردپرس در زمان خود صرفه جویی کنید. این افزونه پشتیبانی کامل از PHP، JS، CSS، HTML، Text و انواع دیگر کدهای سفارشی را به شما ارائه میدهد. بارگیری قطعه کد فقط زمانی که با شرایط خاصی مانند کاربر وارد شده، URL صفحه خاص و غیره مطابقت داشته باشد انجام خواهد شد تا همه چیز به طور کامل بهینه باشد.

شما میتوانید کد ها را به‌طور خودکار در همه جا اجرا کنید، یا از میان گزینه‌هایی مانند محتوای قبل از ارسال، فقط در سرصفحه، و غیره را جهت اجرای کد انتخاب کنید. به راحتی اسکریپت‌های سرصفحه و پاورقی، متا تگ‌ها و سایر پیکسل‌های تبدیل را در سایت خود اضافه کنید. این محصول همچنین به شما کمک می کند هنگام اضافه کردن قطعه های سفارشی از خطاهای رایج کد جلوگیری کنید تا مطمئن شوید که هرگز سایت خود را خراب نمی کنید. به سادگی با پر کردن یک فرم بدون نگرانی در مورد کد، تکه های کد سفارشی را با خیال راحت ایجاد کنید.

شما میتوانید پیکسل های تبدیل را برای WooCommerce و Easy Digital Downloads با استفاده از مکان ها و قوانین دقیق اضافه کنید. از محتوا در سراسر سایت خود با کدهای کوتاه سفارشی در یک رابط کاربری آسان استفاده کنید که به روز رسانی محتوا را سریع تر می کند. با جایگزین کردن پلاگین ها با قطعه های سبک از کتابخانه افزونه، عناصر اضافی را در سایت خود کاهش دهید و عملکرد آن را بهبود بخشید. اسنیپت های شما را می توان با خیال راحت در فضای ابری خصوصی ذخیره کرد و در تمام وب سایت هایی که مدیریت می کنید به راحتی استفاده مجدد کرد. هنگام استفاده از WPCode برای مدیریت تمام کدهای سفارشی وب سایت خود، هرگز نگران گم شدن یک قطعه یا بروز یک اشتباه سهوی مجدد نباشید.

دانلود افزونه WPCode Pro برای وردپرس
دابلیو پی کد پریمیوم افزونه اضافه کردن قطعه های کد سفارشی به وردپرس

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 0.7 مگابایت

نسخه: 2.1.2

آخرین بروزرسانی: 1402/6/8

11,461