دانلود افزونه وردپرس مدیریت قالب Templatera

لینک کوتاه پست:

دانلود افزونه وردپرس مدیریت قالب Templatera

افزونه Templatera ف ، پلاگینی جانبی برای صفحه ساز ویژوال کامپوسر است که برای ساخت قالب وردپرس ، مدیریت و بروزرسانی پوسته دلخواهتان استفاده می شود.

افزونه Templatera  (مدیریت قالب ویژوال کامپوسر) ، به شما اجازه می دهد قالب های وردپرسی خود را بسازید ، مدیریت کنید و دسترسی ها را بر اساس نقش کاربری و یا انواع صفحه ها کنترل کنید.

به کمک این افزونه شما می توانید مجموعه ای از بلوک های محتواِ ، از پیش تعریف شده ایجاد کنید و از آنها در هر محلی از وب سایت خود استفاده نمایید.

زمانیکه افزونه Templatera  (مدیریت قالب ویژوال کامپوسر) را نصب کنید ، عناصر محتوایی جدید Templatera بصورت خودکار در فهرست عناصر ویژوال کامپوسر ظاهر می شود. عناصر محتوایی جدید Templatera به شما اجازه می دهد قالب های از پیش ساخته شده را به عنوان بلوک های مستقل در هر صفحه خود جایگزین کنید. هنگامی که شما قالب خود را تغییر می دهید، همه بلوک ها در برگه هایی که با استفاده از Templatera ایجاد شده اند بطور خودکار به محتوای جدید اضافه خواهد شد. عالیه نه!
حتما شما هم دوست دارید برای خودتان قالب طراحی کنید؟ با افزونه Templatera  ، شما می توانید برای وب سایت خود بدون نیاز به یادگیری رابط کاربری و استفاده از ابزار های پیچیده قالب وردپرس طراحی کنید.

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 0/38 مگابایت

نسخه: 2.0.3

آخرین بروزرسانی: 20200916

11,460