دانلود اسکریپت مدیریت پسورد امن PassVault

لینک کوتاه پست:

دانلود اسکریپت مدیریت پسورد امن PassVault

Chrome Extension: برای مشاهده حسابهای خود، جستجو و پر کردن خودکار نام کاربری و گذرواژه در فرمهای ورود به سیستم، برنامه افزودنی Chrome را نصب کنید. افزونه Chrome به شما امکان می دهد رمزهای عبور نیز ایجاد کنید.
رمزگذاری قوی: PassVault برای حفظ امنیت حساب های شما از رمزگذاری استاندارد صنعت AES-256 با احراز هویت HMAC استفاده می کند.
سرویس WatchTower: هنگامی که گذرواژه های شما در یک هک نقض شد، به شما هشدار داده می شود ، گذرواژه های ضعیف را بررسی کرده و رمزهای عبور مجدد را بررسی کنید. سرویس WatchTower پشت شماست و به ایمن نگه داشتن حساب های شما کمک می کند.
ایجاد رمزهای عبور: از مولد رمز عبور برای تولید رمزهای عبور کاملاً ایمن و تصادفی استفاده کنید.
یادداشت های رمزگذاری شده: نیاز به ذخیره یادداشت های حساس به امنیت یا خصوصی دارید؟ آنها را در PassVault ذخیره کنید و رمزگذاری می شوند.
بارگذاری پرونده رمزگذاری شده: پرونده هایی را که می خواهید ایمن نگه دارید بارگذاری کنید و PassVault آنها را رمزگذاری می کند.
گزارش فعالیت: همه فعالیت ها ثبت شده اند، بنابراین می توانید حساب خود را کنترل کنید.
صادرات حساب های خود: می توانید همه حساب های خود را به عنوان یک فایل CSV قابل بارگیری صادر کنید.
احراز هویت دو عامل: برای محافظت از حساب خود ، 2FA اضافه کنید. راه اندازی آسان است ، کد QR را با Authenticator اسکن کنید!
اشتراک یادداشت ها: آیا دوست یا عضوی از خانواده می خواهید به یادداشت دسترسی داشته باشد؟ آن را به اشتراک بگذارید ، و زمان انقضا تنظیم کنید.
Share Files: فایلهای رمزگذاری شده خود را به اشتراک بگذارید ، هر کسی که دارای پیوند است برای بارگیری در دسترس است. حتی می توانید پیوند اشتراک فایل را تنظیم کنید که در تاریخ معینی منقضی شود!
نشان های حساب: آرم حساب را بارگذاری کنید تا حساب های مهم خود را به راحتی پیدا کنید.
i18n Translations: شما می توانید هر تعداد ترجمه را که می خواهید اضافه کنید، این برنامه i18n را برای بین المللی سازی ادغام می کند.
Easy Installer: نصب آسان که باعث کاهش عوارض نصب می شود!
ارسال ایمیل: ارسال ایمیل را برای استفاده از SMTP یا عملکرد MAP داخلی php پیکربندی کنید. از منوی مدیر پیکربندی آسان است.
ورود به سیستم Google OAuth: با اجازه دادن به ورود کاربران با حساب های Google خود، مقدار اطلاعاتی را که باید وارد کنید کاهش دهید.
زمینه های سفارشی رمزگذاری شده: با استفاده از فیلدهای سفارشی، رمزگذاری شده، به راحتی داده های سفارشی را به یک مورد اضافه کنید.

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 10.32 مگابایت

نسخه: 1.5.7

آخرین بروزرسانی: 20200917

11,460