دانلود اسکریپت عضویت کاربر EasyLogin Pro

لینک کوتاه پست:

دانلود اسکریپت عضویت کاربر EasyLogin Pro

قرار دادن این اسکریپت عضویت PHP می توانید سیستم عضویت کاربر را پیکربندی کنید. این دارای بسیاری از ویژگی های اساسی مانند چندین روش احراز هویت اجتماعی و غیره است.

EasyLogin Pro- اسکریپت مدیریت عضویت کاربر در PHP به شما امکان می دهد کاربران خود را تأیید کنید. این اسکریپت عضویت PHP به شما امکان می دهد یک پنجره خصوصی برای ورود ، ثبت نام ، فعال سازی ایمیل و بازیابی رمز عبور ایجاد کنید. بازدید کنندگان سایت برای ورود به حساب های خود باید وارد سیستم شوند. این به شما کمک می کند تا وب سایت خود را از تلاش نامعتبر برای ورود به سیستم ایمن کنید.

دارای داشبورد مدیریتی قدرتمندی است. مدیر می تواند صفحه کاربر را سفارشی کند و کاربران و فعالیت های آنها را مدیریت کند. به عنوان سرپرست ، می توانید نقش های مختلف را با مجوزها به کاربران خود اختصاص دهید. همچنین ، به آنها دسترسی دهید تا وارد وب سایت شما شوند.

مجوز برای کاربران
به عنوان مثال ، کاربران می توانند در صفحه تنظیمات تغییراتی ایجاد کنند:
آدرس ایمیل
نام کاربری
کلمه عبور
اطلاعات پروفایل
آواتارها را بارگذاری کنید

احراز هویت با استفاده از ورودهای اجتماعی
اسکریپت عضویت PHP چندین روش احراز هویت اجتماعی مانند:
فیس بوک
VK
گوگل
توییتر
LinkedIn
یامر
مایکروسافت
اینستاگرام
چهارگوش
SoundCloud

سیستم پیام رسانی
پیام رسانی راهی آسان برای برقراری ارتباط بهتر بین مدیر و کاربران است. صاحب وب سایت می تواند به راحتی از کاربران ثبت شده پیام ارسال و دریافت کند.

همچنین ، کاربر می تواند کاربران را به لیست مخاطبین خود اضافه کرده و مستقیماً برای آنها پیام ارسال کند. بعلاوه ، مدیر می تواند در تنظیمات پیام تغییراتی ایجاد کند.
سیستم نظر

این یک ویژگی نظرات شگفت انگیز دارد. وقتی وارد سیستم شدید می توانید نظر خود را ارسال کنید و یک پاسخ بگذارید. همچنین ، از تشخیص لینک ، شکلک و برخی از برچسب های HTML پشتیبانی می کند. همچنین می توانید از نظر کاربران در مورد سایت خود جلوگیری کنید.
طرح زمینه

اسکریپت عضویت PHP به شما 6 طرح مختلف رنگ برای وب سایت شما ارائه می دهد. مدیر با این رنگ پوست به راحتی می تواند مضامین وب سایت را تغییر دهد.
ارسال کننده پیشرفته

این به مالک سایت امکان می دهد تا به راحتی ایمیل ارسال و دریافت کند. و با استفاده از سرویس های پیشرفته پستی مانند پیکربندی SMTP ، نامه PHP بومی ، Mailgun و Mandrill امنیت بالایی در صندوق پستی وب سایت ایجاد می کند.
امنیت بالا

PHP Membership Script با استفاده از bcrypt از وب سایت در برابر هش رمز عبور ، کوکی های رمزنگاری شده ، جلوگیری از حمله XSS و CSRF محافظت می کند.
سیستم مبتنی بر AJAX

متن با AJAX تهیه شده است. بنابراین ، می توانید داده های فرم را بدون بارگیری مجدد صفحه ارسال کنید.
قدرتمند API

این API قدرتمند بسیاری مانند reCaptcha ، Mailgun ، Mandrill ، Sparkpost و غیره را به شما ارائه می دهد. با استفاده از آن API ها می توانید طراحی خود را ایجاد کنید.
ویژگی های دیگر:
چند زبانه
مد یا درون خطی
کاملاً پاسخگو
نصب آسان
زمینه های کاربر پیشرفته
سازگار با همه مرورگرها

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 1.27 مگابایت

نسخه: 1.3.3

آخرین بروزرسانی: 20200917

11,461