دانلود اسکریپت اطلاع رسانی اپلیکیشن موبایل SuperView نسخه 2.0.4

لینک کوتاه پست:

دانلود اسکریپت اطلاع رسانی اپلیکیشن موبایل SuperView نسخه 2.0.4

جدیدترین Android Studio – Android Studio سریعترین ابزارها را برای ساخت برنامه ها در هر نوع دستگاه Android ارائه می دهد.
جاوا – جاوا یک زبان برنامه نویسی رایانه ای با کاربردهای عمومی است که همزمان ، کلاس ، شی گرا و به طور خاص طراحی شده است تا حداقل امکان وابستگی به اجرا را داشته باشد.
کیفیت عالی – کد تمیز ، سازگار ، به راحتی قابل تنظیم و قابل تنظیم است. ما پشتیبانی عالی ارائه می دهیم.
صورتحساب درون برنامه ای – صورتحساب درون برنامه ای محتوای اضافی یا اشتراکاتی است که می توانید در برنامه های دستگاه Android یا رایانه خود بخرید. برنامه ما دکمه ای برای حذف تبلیغات در نوار ابزار دارد و همه چیز آماده است تا شما بتوانید خرید درون برنامه ای خود را ایجاد کنید. اگر در برنامه خرید خود در برنامه خود نمی خواهید ، به سادگی برچسب های کلید و رشته را حذف کنید.
AdMob – با تبلیغات بینابینی و بنرهای AdMob از برنامه خود درآمد کسب کنید. توسعه دهندگان برنامه بیش از سایر بسترهای تبلیغاتی در سراسر جهان از AdMob استفاده و اعتماد می کنند. برای نشان دادن تبلیغات از میلیون ها تبلیغ کننده Google و دسترسی به تقاضای برنامه ای ، از تبلیغات درون برنامه ای استفاده کنید یا برای کسب درآمد از 40+ شبکه از AdMob Mediation استفاده کنید.
تبلیغات میان دوره ای هر دقیقه نشان داده می شوند (با قابلیت تنظیم) ، فقط یک فایل پیکربندی در برنامه وجود دارد که باید تغییر دهید. اگر می خواهید هر دقیقه تبلیغات بینابینی نشان داده شود ، کافی است زمان موجود را در پرونده پیکربندی جایگزین کنید. اگر نمی خواهید تبلیغات تکرار شود ، فقط مقدار را از فایل پیکربندی حذف کنید.
Firebase Push Notifications – از GUI کنسول Notifications برای نوشتن و ارسال اعلان ها به همه اهداف پیام پشتیبانی شده استفاده کنید. Firebase Cloud Messaging مسیریابی و تحویل به دستگاه های هدف را کنترل می کند. وقتی برنامه شما در دستگاه کاربر در پس زمینه است ، اعلان ها به سینی سیستم تحویل داده می شوند. وقتی کاربر روی اعلان ضربه می زند ، راه انداز برنامه برنامه شما را باز می کند.
OneSignal – OneSignal یک سیستم اطلاع رسانی فشاری با حجم بالا و قابل اطمینان برای برنامه های موبایل و وب است. OneSignal یک UI و API واحد را برای انتقال پیام در iOS و Android فراهم می کند.
پیوند عمیق – پیوند عمیق URL است که کاربر را باز می کند و به یک مکان خاص در یک برنامه هدایت می کند. این برنامه دارای پیوند عمیق در پروژه است. کاربر را به هر وب سایتی که می خواهید هدایت می کند.
ورود به سیستم اجتماعی – برنامه وب دید ما توانایی ورود و ثبت نام در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، گوگل ، لینکدین و موارد مشابه را دارد.
فیلم های HTML5 – برنامه ما از فیلم های HTML5 پشتیبانی می کند. در مرورگرهای مدرن ، افزودن فیلم به صفحه شما به آسانی افزودن تصویر است. دیگر نیازی به کار با پلاگین های ویژه یا نیاز به علامت گذاری دیوانه نیست ، می توانید این کار را با یک عنصر انجام دهید. برنامه وب دید ما ویدیو را تشخیص داده و در حالت تمام صفحه پخش می کند
نشانگر بارگیری هنگام بارگیری صفحه – شاخص های بارگیری خوب همیشه نوعی بازخورد فوری را ارائه می دهند. آنها به کاربران اطلاع می دهند که برنامه برای پردازش عملکرد کاربر به زمان بیشتری نیاز دارد.
Splash Screen تا زمان بارگیری وب سایت قابل مشاهده است – برنامه Webview ما منتظر می ماند تا وب سایت شما بارگیری شود و سپس وب سایت را نشان می دهد و صفحه Splash را حذف می کند. تاخیر و چشمک زدن قابل مشاهده نیست.
استفاده آسان – برنامه ما فوق العاده ساده و آسان برای سفارشی سازی است ، شما فقط باید URL موجود را با خود جایگزین کنید و برنامه Webview شما آماده است.
هیچ مهارت رمزگذاری لازم نیست برای دانستن نحوه استفاده از برنامه ما لازم نیست یک برنامه نویس باشید، این شام ساده است. در زیر یک فیلم راهنمای سریع نیز وجود دارد که به شما نشان می دهد چگونه برنامه عالی وب مشاهده خود را راه اندازی کنید.
نوار ابزار – ما یک نوار ابزار زیبا با تعداد کمی دکمه ایجاد کردیم که مشتریان شما می توانند از آن استفاده کنند. ما دکمه های برگشت ، جلو و تازه سازی را برای کار با وب سایت شما پیاده سازی کردیم اگر برنامه شما دارای تبلیغات است، یک دکمه برای حذف تبلیغات نیز وجود دارد. نگران نباشید، اگر برنامه شما خرید درون برنامه ای ندارد ، دکمه قابل مشاهده نیست.
محتوای سایت محلی – اگر وب سایت محلی دارید ، webisete خود را در پوشه www واقع در برنامه اضافه کنید و مطمئن شوید که فایل index.html را برای کار با وب سایت در اختیار دارید. این برای برنامه های کاربردی تلفن همراه تحت وب مانند Ionic بسیار مناسب است.
موقعیت جغرافیایی موقعیت جغرافیایی عبارت است از شناسایی موقعیت جغرافیایی یک جسم در جهان واقعی، مانند منبع رادار، تلفن همراه یا پایانه رایانه ای متصل به اینترنت. برای استفاده از موقعیت جغرافیایی در برنامه ما، مطمئن شوید وب سایت شما از https پشتیبانی می کند در غیر این صورت این ویژگی کار نمی کند. برنامه ما اجازه خدمات موقعیت مکانی را داده است.
LTR – فرم کوتاه برای “چپ به راست”. برنامه ما از زبانهای LTR پشتیبانی می کند.
RTL – یک فرم کوتاه برای “راست به چپ”. برنامه ما از زبانهای RTL مانند عربی ، عبری و سایر موارد پشتیبانی می کند.
تغییر جهت گیری – برنامه ما از مدیریت تغییر جهت گیری پشتیبانی می کند.
طراحی پاسخگو – هنگامی که یک وب سایت پاسخگو است ، طرح و / یا محتوا بر اساس اندازه صفحه نمایش ارائه شده پاسخ می دهد یا سازگار می شود. یک وب سایت پاسخگو به طور خودکار متناسب با دستگاهی که آن را می خوانید تغییر می کند.
موتور کروم
مدیر بارگیری – برنامه از بارگیری و بارگذاری پرونده ها از داخل وب پشتیبانی می کند.
طراحی مواد – پیروی از دستورالعمل های طراحی Android
عملکرد بالا – برای نمایشگرهای با کارایی بالا و وضوح بالا بهینه شده است
اعلان محلی
Android چند وظیفه پشتیبانی می شود

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 125 مگابایت

نسخه: 2.0.4

آخرین بروزرسانی: 20200909

11,460