افزونه پوز فروش نقدی ووکامرس Yith point of sale for Woocommerce فارسی

لینک کوتاه پست:

افزونه پوز فروش نقدی ووکامرس Yith point of sale for Woocommerce فارسی

اگر برای فروش فیزیکی به POS نیاز دارید، دو گزینه دارید. رایج‌ترین و گران‌ترین راه‌حل. خرید یک پایانه اختصاصی POS و پرداخت هزینه اشتراک برای دریافت یک نرم‌افزار POS است. که حدود 40 تا 50 یورو در ماه هزینه دارد. بنابراین، شما به طور متوسط ​​سالانه 500 یورو صرف یک پایانه POS خواهید کرد. و اگر به ثبت‌های بیشتری نیاز دارید باید چندین برابر هزینه کنید.

در عوض راه حلی که ما ارائه می کنیم به شما امکان می دهد. از Yith point of sale استفاده کنید تا رایانه یا تبلت خود را به یک صندوق نقدی انعطاف پذیر تبدیل کنید. به لطف ادغام افزونه POS، ارزان و آسان برای استفاده است.مهم نیست که چه کسب و کاری دارید: سوپرمارکت، بار، فروشگاه لباس، سالن زیبایی: شما می توانید به طور کامل نقطه فروش خود را با ثبت های متعدد مدیریت کنید. صندوق‌ها را راه‌اندازی کنید. محصولات ایجاد کنید. سفارش‌ها را همگام‌سازی کنید، نشانه‌گذاری‌ها، تخفیف‌ها و کدهای کوپن را اضافه کنید، رسیدها را سفارشی کنید، بر درآمد هر ثبت‌نام نظارت کنید، روش‌های پرداخت مورد استفاده… و موارد دیگر.

 

 

ویژگی‌های افزونه Yith Point of Sale for Woocommerce :

  • محصولات سفارشی : شما میتوانید محصولات سفارشی را مستقیماً از رابط افزونه POS به صورت مستقیم اضافه کنید. ویژگی های مهم محصول مانند رنگ و اندازه را درج کنید و همزمان آنها را در کاتالوگ موجود خود منتشر کنید.
  • ثبت ها : چندین فروشگاه و رجیستری را مدیریت کنید تا تجارت تجارت الکترونیکی خود را ، هم در فروشگاه و هم به صورت آنلاین گسترش دهید.
  • کوپن، تخفیف و هزینه : با تخفیف های ثابت یا درصدی از جمله کوپن به مشتریان خود پاداش دهید. علاوه بر این صندوق داران می توانند هزینه های ثابت یا درصدی از قبیل خدمات نظافت یا حفاظت از بیمه را شار کنند.
  • سفارش و یادداشت های مشتری : یادداشت ها را به سفارشات مهمی که نیاز به توجه ویژه دارند ضمیمه کنید. بین یادداشت هایی که برای مشتری ارسال می شود و یادداشت های اداری را برای نگهداری سوابق داخلی مدیریت کنید.
  • مدیریت سفارش : برای تکرار یا پرس و جو در مورد سوالات مشتری ، سفارشات قبلی را پیدا کنید و ببینید که سفارشات در کجا قرار گرفته و چه کسی به مشتریان خدمت کرده است.
  • روش های پرداخت : با استفاده از ترمینال کارت شخص ثالث مورد نظر خود وجه نقدی را بپذیرید. روش پرداخت Chip & PIN گنجانده شده می تواند صندوقداران با شماره مرجع را برای اهداف ضبط ثبت کند.

برای دانلود این فایل و هزاران فایل دیگر به اشتراک معمولی (VIP) و یا اشتراک ویژه (vip plus) نیاز دارید.

نوع اشتراک لازم برای دانلود این فایل:  vip plus می باشد.

جهت تهیه اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حجم فایل: 2 مگابایت

نسخه: 1.0.15

آخرین بروزرسانی: 1400/8/11

11,460